Krepšinis visada buvo ne tik sportas, bet ir kultūrinis reiškinys, darantis įtaką muzikai, menui ir madai. Kauno „Žalgirio“ ir „Akieron“ bendradarbiavimu siekiama atskleisti šią esmę, parodant, kaip krepšinis gali sklandžiai derėti su šiuolaikiniu gatvės stiliumi.
„Praėjusį sezoną dėjome pirmus žingsnius gatvės mados link ir pristatėme dvi išskirtines kolekcijas – „Žalgiris Street“ bei „Timeless x OG Version“, kurių prekės vis dar tarp mūsų perkamiausių. Sulaukėme ne tik itin pozityvios fanų reakcijos, bet ir matome, kaip tai padeda atkreipti jaunimo dėmesį ir dar labiau auginti mūsų gerbėjų auditoriją.
„Žalgirio“ atributika tapo dėvima ne tik per rungtynes, bet ir vis daugiau sutinkama gatvėje ar muzikos festivaliuose. „Akieron“ – vietinis prekės ženklas, jau itin pamėgtas žymiausių Lietuvos atlikėjų bei nuomonės formuotojų. Kartu sukūrėme įspūdingą kolekciją, tuo pačiu tikėdamiesi padėti jų prekės ženklui augti dar sparčiau“, – teigė Kauno „Žalgirio“ rinkodaros direktorius Ignas Vyšniauskas.
„Šis „collab‘as“ yra tikrai kietas. Jau pajaučiau, kad ši apranga traukia visų akį. Eidamas į Eurolygos namų rungtynes, buvau apsivilkęs naująją aprangą ir po to daugybė žmonių man rašė, iš kur ją gauti, – sakė Kauno „Žalgirio“ gynėjas Deividas Sirvydis. – Labai šaunus bendradarbiavimas. Jis įneša naujų spalvų tiek į krepšinį, tiek į laisvalaikį. Susijungia muzika, krepšinis ir rūbai, atsiranda nauja kultūra.“
Naujajai kolekcijai sukurti laisvo stiliaus „swingman“ krepšinio marškinėliai, su kuriais galima nusikelti į 1985 metus. Marškinėlių pagrindinis akcentas – Arvydo Sabonio nuotrauka (aut. Romualdas Požerskis), o nugaroje ryškus skaičius 80 – jubiliejiniams metams paminėti. Šiuos marškinėlius Eurolygos rungtynėse jau yra vilkėjęs ir naujasis „Žalgirio“ arenos balsas Mantas Stonkus.
Taip pat „Žalgiris Shop“ parduotuvėse bus galima rasti trumpo kirpimo bei plataus pasiuvimo džemperius ir marškinėlius galimam sluoksniavimui. Ant jų puikuojasi ir „Žalgirio“ 80-mečiui paminėti skirtas specialus ženklas. Prekyboje pasirodys ir „apdraskytos“ betono spalvos kepuraitės, kurios šiuo metu yra itin populiarios tarp gatvės stiliaus rūbų mėgėjų.
„Džiugu, kad jau pirmame pokalbyje su Kauno „Žalgiriu“ nusprendėme, kad ši kolekcija turi atspindėti ne tik jubiliejinius metus, tačiau ir parodyti Lietuvos jaunimui, kad mūsų krepšinis gali būti stilingas bei jaunatviškas. Turbūt nenuostabu, kad kolekcijoje rasite ir žalios spalvos džemperių bei marškinėlių, kuri itin mėgstama tarp „Žalgirio“ sirgalių“, – teigė prekės ženklo „Akieron“ įkūrėjas Matas Noreika.
Kuriant kolekciją pasirinkti tokie akcentai, kaip 2014 metais iškovotas Pauliaus Jankūno LKL čempiono žiedas, grandinė su 1944 metais, žyminčiais klubo įkūrimą, bei papildomi elementai – 1999 m. Eurolygos taurė ar užrašas „80 Legendary Seasons“. Galima pastebėti, kad ant gaminių dominuoja neįprastas užrašų šriftas – tai prekinio ženklo „Akieron“ pagrindinis skiriamasis bruožas.
Pirmieji pasipuošti naujosios kolekcijos atributika jau dabar gali „Žalgiris Insider“ Metinio ir Klubo planų turėtojai. Vieša prekyba „Žalgiris Shop“ parduotuvėse startuos lapkričio 15 dieną.