„C&D Style“ – namų dekoras ir dovanos su laiko patikrinta verte

2024 m. rugsėjo 26 d. 11:00
Atėjus rudeniui dažnai ieškome būdų, kaip atnaujinti savo namų erdves – nuo mažų interjero detalių iki reikšmingesnių pokyčių. Kai lauke vėsta, namai tampa vieta, kur praleidžiame vis daugiau laiko su šeima ir draugais. Todėl svarbu sukurti erdvę, kuri ne tik atitiktų širdžiai mielą stilių, bet ir pasakotų mūsų asmeninę istoriją. Stilingi namai, kurie pranoksta laikiną madą, tampa vieta, kur norisi susiburti ir dalintis brangiais momentais.
Daugiau nuotraukų (21)
Įkvėpimas kuriantiems savitus namus
„C&D Style“ namų dekoro ir dovanų salonas, įsikūręs prekybos centre „Panorama“ Vilniuje, nuo šio rudens kviečia lankytojus į naują erdvę, kupiną įkvepiančių interjero sprendimų. Per 15 metų tapęs vilniečių ir miesto svečių mėgstama vieta, renovuotas salonas dabar siūlo dar daugiau idėjų, kaip paversti namus unikaliomis, stilingomis ir jaukiomis erdvėmis.
Naująją salono viziją įgyvendino profesionali dizainerių ir architektų komanda „Incanto“, sukūrusi funkcionalias ir estetiškai išgrynintas zonas, kur kiekvienas lankytojas gali atrasti dekoravimo sprendimus savo namams. Nuo indų ir svetainės aksesuarų iki miegamojo tekstilės – kiekvienoje salono erdvėje galima rasti įkvėpimo, kaip išlaikyti harmoniją ir stilių namuose.
Misija – tendencijų kūrimas ir estetikos ugdymas
„C&D Style“ direktorė Lina Jakimova pabrėžia, kad šiais metais ne tik buvo atnaujintas salonas Vilniuje, bet ir peržiūrėta prekės ženklo strategija, vizualinis identitetas bei prekių asortimentas.
„Mūsų vizija – tapti tendencijas ir stilių diktuojančiu namų dekoro ir dovanų salonu. Siekiame, kad mūsų produktai ne tik atitiktų šiuolaikines estetikos tendencijas, bet ir būtų tvarūs, turintys išliekamąją vertę. Mūsų misija – padėti klientams ugdyti estetikos pajautimą ir įkvėpti kūrybiškai dekoruoti savo namus ar pasirinkti dovanas, kurios būtų ne tik gražios, bet ir prasmingos“, – sako L.Jakimova.
Naujasis prekės ženklo identitetas: tvarumas ir autentiškumas
Lina Mass, „C&D Style“ prekės ženklo ir vizualo strateginė partnerė, pabrėžia, jog šiandien masinio vartojimo eroje vis daugiau žmonių atsigręžia į autentiškumą ir kūrybingumą dekoruodami savo namus.
„Su prekės ženklu „C&D Style“ mes siekiame sukurti gilesnį, empatišką ryšį su klientais, įkvėpdami juos kurti ilgalaikį, išskirtinį namų interjerą, o ne sekti trumpalaikėmis madomis“, – teigia L.Mass. Jos pagalba buvo išgryninta prekės ženklo strategija, atnaujintas vizualinis identitetas ir išryškintas idealus „C&D Style“ klientas – žmogus, vertinantis kokybę, tvarumą ir unikalumą.
Šeimos verslas, įkvėptas meno ir estetikos
„C&D Style“ yra šeimos verslas, kurio šaknys glūdi meilėje menui ir namų estetikai. Įkurtas prieš 24 metus, prekės ženklas pelnė pripažinimą dėl savo išskirtinių ir laiko patikrintų dovanų bei išskirtinių interjero dekoro sprendimų.
Pirmasis salonas buvo atidarytas Kauno senamiestyje sutuoktinių Claudios ir Deivio, kurių vardų inicialai tapo prekės ženklo pavadinimo pagrindu. Šeima, daug metų praleidusi užsienyje, grįžo į Lietuvą ir, negalėdami rasti šiuolaikiškų interjero detalių savo namams, nusprendė patys sukurti tokią vietą estetikos mylėtojams. Taip 2000-aisiais atidarytas pirmasis „C&D Style“ salonas, garsėjęs jaukiais ir prabangiais Provanso stiliaus baldais bei aksesuarais.
Ilgamečiai partneriai ir pripažinti prekių ženklai
Nuo pat įkūrimo pradžios „C&D Style“ bendradarbiauja su ilgametę patirtį turinčiais Europos prekiniais ženklais. Vienas tokių – prancūzų prekės ženklas „Yves Delorme“, įkurtas 1845 metais ir žinomas dėl aukščiausios kokybės rankų darbo tekstilės gaminių. Ne mažiau vertinga yra partnerystė su vokiečių prekių ženklu „Philippi“, kurio gaminiuose dera funkcionalumas, estetika ir ilgaamžiškumas. Šie produktai gaminami tik iš kokybiškų medžiagų, o bendradarbiaujant su garsiais dizaineriais sukuriami laiko išbandymus atlaikantys kūriniai.
„C&D Style“ salonuose galima rasti ir kitų prestižinių prekių ženklų, tokių kaip „La Rochère“ – vienas seniausių stiklo gamintojų pasaulyje, ir „Zieher“ – vokiečių prekių ženklas, garsėjantis elegantiškomis taurėmis aukšto lygio gastronomijai.
Unikalios dovanos ir personalizuotos paslaugos
„C&D Style“ salonai – tai vieta, kur galite rasti išskirtinio dizaino ir aukščiausios kokybės produktų, tinkančių tiek kasdienai, tiek ypatingoms progoms. Be to, salonuose siūlomos stilingos dovanos su personalizuotomis detalėmis – kiekviena dovana yra kruopščiai supakuojama, pakvėpinama ir papildoma ranka užrašyta atvirute, siekiant suteikti jai dar daugiau nuoširdumo.
Klientams, norintiems patarimų dėl namų dekoro, „C&D Style“ siūlo nemokamas dekoratorių konsultacijas. Patyrusios dekoratorės konsultuoja salonuose spalvų derinimo, interjero dekoravimo, stalo serviravimo klausimais. Norint detaliau aptarti individualius namų dekoravimo projektus ir gauti personalizuotų rekomendacijų, asmeninę konsultaciją rekomenduojama rezervuoti iš anksto.
Šiuo metu Lietuvoje veikia keturi „C&D Style“ salonai – du Kaune, vienas Vilniuje ir vienas Klaipėdoje. Dovanų su laiko patikrinta verte ir unikalių dekoro elementų savo namams galima įsigyti ir internetinėje parduotuvėje Cdstyle.lt

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.