Nuo krištolinės suknelės, spindinčios puošnių veidrodžių kambaryje, iki sicilietiškos tematikos – šioje parodoje atskleidžiama, kas įkvėpė vienus ryškiausių italų mados namų kūrėjus.
Domenico Dolce ir Stefano Gabbana susitiko Milane devintojo dešimtmečio pradžioje, 1985 m. įkūrė dizaino konsultacijų studiją, o vėliau ir savo įmonę.
Tiesa, prekės ženklo identitetas kilo ne iš stilingos mados sostinės – S.Gabbanos gimtinės, o iš D.Dolce Sicilijos paveldo, kuris išskyrė juos iš konkurentų.
Italų mados namų meistriškumas šioje parodoje rodomas realiuoju laiku „pop-up“ dirbtuvėse: siuvėjai kasdien dirba erdvėje, kuri atkuria tikrą mados namų laboratoriją.
Paroda Milane veiks iki liepos 31 d., o vėliau keliaus po pasaulį.