Nuotaikingame renginyje tarp svečių buvo galima sutikti visuomenininką Vladimirą Simonko, plaukų stilistą Karolį Murauską, televizijos projekto „(ne)VISKAS ĮSKAIČIUOTA“ dalyvį Joną Puką. Na, o „Parodijos teatro“ artistas Vytautas Balalis įkūnijos net tris scenos įžymybes: – Verką Serdiučką, Elvį Preslį ir Fredį Merkurį.
„Visada svajojau gyventi Vilniuje ir čia turėti savo parduotuvę. Mano kūryba yra ryški, drąsi, kaip ir patys vilniečiai. Patinka man šis kosmopolitiškas miestas, kuriame pilna visko, o svarbiausia – laisvės skonio. Mano svajonė išsipildė, esu čia ir nesigailiu nė trupučio!“, – po parduotuvės atidarymo emocijų neslėpė dizaineris M. Mackevičius.
Sostinės Kernavės gatvėje įsikūrę mados namai ypatingi tuo, kad čia galima ne tik įsigyti Manto jau sukurtų drabužių, bet ir įrengtos dirbtuvės – rūbams skirtos emblemos bus spausdinamos vietoje. Personalizuotą spaudą Mantas „kepa“ iškart vietoje ant savo sukurtų arba klientų turimų drabužių.
Pagal išsilavinimą M. Mackevičius yra reklamos technologas, turintis ilgametę patirtį grafiniame dizaine ir, kaip pats sako, jau išlavintą greitį, dėl to klientų norus bei idėjas menininkas gali akimirksniu paversti grafiniais vaizdais, kuriuos vėliau perkelia ant drabužių.
Mantas jau daugiau net ketverius metus dirba mados srityje. Madą jis atrado visai netikėtai: viskas prasidėjo nuo siuvinėtų emblemų. Parduotuvėse jų pasigedo su lietuviška atributika ir frazėmis, o tuomet viskas buvo atvežta iš užsienio, ir jam tai nepatiko, tad pats pradėjo tai kurti. Vėliau klientai pradėjo prašyti, kad Mantas kurtų[1] drabužius su jau prisiūtomis emblemomis, daugėjo prašymų pagaminti išskirtinio dizaino džemperį ar stilingus bei kokybiškus darbo drabužius, ir štai dizaineris taip nukeliavo iki ten, kur yra dabar.
Dizainerio kūrybos šūkis: „Drabužiai ne tik laisvalaikiui, ne tik žmonėms.“ Mantas kuria drabužius visiems, taip pat ir vaikams bei keturkojams. Be laisvalaikio aprangos dizaineris kuria ir darbo drabužius.
„Galima sakyti, kad pusė mano klientų yra įmonės, kurioms kuriu stilingus darbo drabužius. Juk tai – beprotiškai svarbu, kaip įmonę vizualiai reprezentuoja jos darbuotojai. Ryškūs ir stilingi drabužiai sukelia geras emocijas, pas gražius žmones visada norisi sugrįžti, – įsitikinęs M. Mackevičius. Žinoma, reikia nepamiršti ir to, kad įmonės turi savo „stiliaus knygas“: spalvingumą, taisykles reprezentuojančias prekės ženklą. Tačiau vistiek randu daug erdvės kūrybai. Vertinu tas įmones, kurios nori išsiskirti tuo, ko neturi kiti.“
Didelį dėmesį kūrėjas skiria tvarumui ir kokybei: „Mano kuriami drabužiai turi ne tik atrodyti įspūdingai. Didelį dėmesį skiriu kokybei ir tvarumui. Ir aš pats dažnai nekeičiu savo drabužių, patinka, kai jie ilgai tarnauja.“