A. Videika pristatė 20-ąją vestuvinių suknelių kolekciją: joje – dar daugiau prabangos

2024 m. sausio 30 d. 13:17
Nors Lietuvą baltos vestuvinės suknelės pasiekė daug vėliau nei Europą, tradicija puoštis labai gaji. Jau nuo seno moterys savo tuoktuvių dieną norėjo atrodyti nepriekaištingai. Ne išimtis ir dabar. Tai pastebi ir mados namų „Vamp“ įkūrėjas Arvydas Videika, pristatantis jau 20-ąją vestuvinių suknelių kolekciją.
Daugiau nuotraukų (17)
Dizaineris atviras: už kokybę, prabangą ir ypatingą vestuvių šventę šiandien nebijoma pakloti ir 100 000 eurų.
A.Videika pasakojo, kad kurti pradėjo dar būdamas vienuoliktokas, – Šimtadienio šventei puošė savo klasės drauges, o pirmosios sukurtos suknelės buvo skaisčiai geltonos spalvos.
Po to buvo pažintis su būsimąja žmona. Kartu su ja prieš dvidešimt metų publikai pristatė net 40 modelių kolekciją, kurią vainikavo įspūdingos vakarinės ir viena vestuvinė suknelė.
Jis jau tada žinojo, kad, norint sukurti efektą, privalu kurti iš kokybiškų audinių.
„Audinių parsivežėme iš Paryžiaus, Milano ir Londono. O kadangi įdomaus dizaino ir tikrai kokybiškų, prabangių suknelių tais laikais gauti nebuvo lengva, prasidėjo mūsų era“, – prisimena Arvydas.
Pirmieji užsakymai atkeliavo iš kurso, grupės draugų.
„Sulaukę daugybės teigiamų atsiliepimų vos spėjome suktis ir tapome žinomi. Kaip dabar pamenu, pirkti audinius užsienyje buvo prabanga, prašydavome atkirpti po mažą gabalėlį, kad galėtume išsimokėti. O parsivežę manikiūrinėmis žirklutėmis, kaip kokias brangenybes, nėrinius iškirpdavome ir įkomponuodavome į sukneles. Bet buvo verta – mūsų vizija apie tikrai išskirtinius drabužius mus atvedė iki šiandienos, kai galime Lietuvos nuotakas puošti prabangiausiomis suknelėmis šalyje“, – dėstė A.Videika.
Dizaineris prisimena, kad po dvejų metų kūrybos atrado savo audinių partnerius, pradėjo lankytis audinių parodose užsienyje. Būtent tie patys tiekėjai beveik du dešimtmečius specialiai „Vamp“ mados namams audžia gražiausius audinius. Tiesa, tai nėra pigu.
„Konkuruoti kaina mes niekada negalėjome – tuo įsitikinome dar labai seniai, kai pirmą kartą dalyvavome vestuvinių suknelių parodoje „Barcelona Bridal Week“. Turėjome didžiulį stendą, buvome tarp mados namų „Pronovias“, dizainerių Veros Wang, Rosos Claros. Nors buvome bene labiausiai fotografuojamas stendas, prekyba buvo liūdna. Konkuravome su masiškai siūtomis suknelėmis, kainavusiomis nuo keliasdešimties iki kelių šimtų eurų. Tada praradome daug pinigų, tačiau tai buvo puiki pamoka. Supratome, kad perpardavinėtojams svarbi tik kaina, o štai nuotakos įvertins išskirtinumą ir kokybę“, – pasakojo A.Videika.
Dizainerio teigimu, kurti tiek metų jį įkvepia maksimalizmas – noras parodyti, pasiekti daugiau, be to, aistra darbui. Jis teigia galintis valandų valandas galvoje konstruoti naujus dizainus, kirpimus, begalę kilometrų parodose nueiti ieškodamas įspūdingiausio dekoro, audinių. Taip pat kaskart kurti pastūmėja ir dažnos kelionės į Paryžių, atostogos Prancūzijos Rivjeroje.
„Kaip ir kiekvienais metais, taip ir šįmet sau ir naujai kolekcijai keliu aukštus reikalavimus. Naujoje kolekcijoje net dešimt unikalių, išskirtinių modelių su nusegamais sijonais, rankovėmis, pelerinomis ir pirštinėmis. Suknelės pasiūtos iš žakardinio šilko, Mikado šilko, siuvinėtų, tapytų ir, aišku, tikrų prancūziškų nėrinių. Šįkart kolekciją papildėme ir suknelėmis nuotakų mamoms. Vis dažniau sulaukiame užsakymų sukurti kažką tiek jaunajai, tiek jos mamai. Kasmet papildome ir plius dydžio kolekciją nuotakoms“, – teigė A.Videika.
Dizaineris pastebi, kad auga ne tik jaunųjų poreikiai, bet ir smarkiai auga vestuvėms skirtas biudžetas. Kartais sumos siekia ir per 100 000 eurų. Suknelės tokioms šventėms taip pat atitinkamos – ilgi šleifai, pūsti sijonai, o galbūt atvirkščiai, lyg nulieti suknelių siluetai šiose šventėse suteikia reikiamo žavesio.
„Visai nesvarbu, kokio dydžio šventė ir jos trukmė, labai svarbu, kaip atrodo nuotaka. Tik gerai sumodeliuotas drabužis bus estetiškai patrauklus, laikysis savo vietoje, dailiai išryškins figūrą ar paslėps trūkumus. Todėl visuomet patariu vadovautis viena taisykle – jūs turite puošti šventę ir gerai jaustis. Tai pirma jūsų naujo, laimingo gyvenimo diena, tad investuokite į tikras emocijas ir pirmiausia kurkite šventę sau“, – pokalbį baigė A.Videika.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.