Ant virtualaus Amsterdamo mados savaitės podiumo – lietuvių kūryba

2023 m. gruodžio 7 d. 23:22
Lietuvaičių prekės ženklas „House of Aloysius“ buvo vienas iš vienuolikos prekės ženklų, kuriems buvo suteikta galimybė virtualiai pasirodyti ant Amsterdamo mados savaitės podiumo „Future Front Row“ renginio metu.
Daugiau nuotraukų (15)
„Virtualus mados pristatymas yra tvarus ir inovatyvus būdas parodyti eksperimentinį drabužių dizainą. Tiek žiūrovams, tiek dizaineriams svarbu atrasti naujus būdus kurti ir mėgautis mada“, – įsitikinusi ant Amsterdamo podiumo pristatytą suknelę kūrusi „House of Aloysius“ dizainerė Valdemara Jasulaitytė.
„Skaitmeninė mada – dar nišinis konceptas. Ji prasidėjo nuo drabužių kolekcijų, skirtų žaidimų avatarams, ir išaugo iki to, kad dabar kiekvienas save virtualioje erdvėje gali aprengti skaitmeniniais drabužiais, kurių realiame gyvenime dėvėti būtų neįmanoma. Skaitmeniniai drabužiai gali būti sukurti iš plieno arba degti ugnimi. Tai gali būti ir žalią medį primenantis kostiumas, kuriuo norite pasipuošti tik vieną kartą, vienai nuotraukai, o gali būti ir milžiniška tamsoje šviečianti tiulio suknelė, kurios apsivilkti realybėje tiesiog niekada nebus progos“, – su skaitmeninės mados koncepcija supažindina „House of Aloysius“ kūrybos vadovė Aušra Prasauskaitė.
Didžiausia pasaulyje skaitmeninių drabužių platforma „DressX“, kurioje pristatoma ir „House of Aloysius“ kūryba, suteikia mados mėgėjams galimybę eksperimentuoti ir kurti turinį socialiniams tinklams įgyvendinant savo laukines mados fantazijas.
„Daugelis esame įsigiję bent vieną drabužį, kurio mums iš tiesų nereikėjo, – vienam tai galbūt suknelė, kad sužavėtų draugus internete, kitam – švarkas, skirtas tik vienai profesionaliai nuotraukai. Skaitmeninė mada pasiūlo tvaresnę alternatyvą tokiems sprendimams: pasitelkus technologijas ir skaitmeninius drabužius net nuotrauka iš paplūdimio gali tapti tinkama jūsų „LinkedIn“ profiliui“, – pasakoja A.Prasauskaitė.
Lietuvių kurtas prekės ženklas „House of Aloysius“ įkvėpimo savo kolekcijoms semiasi gamtoje ir slapčiausiose žmogaus fantazijose.
„Masinis skaitmeninės mados pritaikymas kol kas atrodo tarsi fantazija, tačiau technologinės inovacijos, pavyzdžiui, bandymai sukurti kasdieniam gyvenimui skirtus papildytos realybės akinius, įkvepia manyti, kad visa tai visai ne už kalnų. Gal po kelerių metų jau galėsime dėvėti skaitmeninius džemperius ir gatvėje ir jie bus matomi tik tiems, kurie bus su papildytos realybės akiniais“, – spėlioja A.Prasauskaitė.
Neseniai vykusi Amsterdamo mados savaitė įėjo į mados istoriją – joje daugiau kaip 1000 susirinkusiųjų stebėjo holografinį mados kolekcijų pristatymą. Tai pirmas kartas, kai ant mums įprasto podiumo buvo pristatyta realybėje neegzistuojanti skaitmeninės mados kolekcija, o joje – ir lietuvių kūrinys.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.