Keliautų srautai labiausiai išaugo Beyonce koncertų dienomis
„Lyginant su savaite prieš tai, Beyonce ir Harry Styles koncertų dienomis, birželio 27–28, liepos 2 dieną bei bendrai šį savaitgalį stebime turistų iš Lietuvos keliaujančių į kaimyninę Lenkiją augimą. Labiausiai keliautojų iš Lietuvos skaičius išaugo birželio 28 dieną“, – sako „DATA ATLAS“ produkto vadovas, duomenų mokslininkas G. Jankauskas.
Anot jo, birželio 28-ąją – antrojo Varšuvoje vykusio Beyonce koncerto dieną keliautojų į Lenkiją skaičius išaugo 33 proc. Keliais procentais mažesnis keliautojų augimas užfiksuotas pirmojo dainininkės koncerto dieną. Birželio 27-ąją į Lenkiją keliaujančių lietuvių srautas augo 29 proc.
Kiek mažesnis keliautojų skaičiaus didėjimas buvo fiksuotas Harry Styles koncerto dieną ir prieš ją. Savaitgalį, nuo penktadienio fiksuotas 10 proc. turistų iš Lietuvos srauto didėjimas. Tuo tarpu sekmadienį, liepos 2-ąją, Harry Styles koncerto dieną į Lenkiją vyko 5 proc. didesnis lietuvių skaičius nei įprasta.
Birželį Lenkija susilaukė 55 proc. daugiau turistų iš Lietuvos
G. Jankauskas sako, kad didesnį keliautojų iš Lietuvos srautai į Lenkiją fiksuoti ne tik minėtomis dienomis, bet ir visą birželio mėnesį. Anot jo, birželį, lyginant su gegužės mėnesiu, keliautojų iš Lietuvos skaičius į Lenkiją išaugo 55 proc.
Birželį lietuviai aktyviau keliavo ir į kitas šalis. Pavyzdžiui, lyginant priešpaskutinę birželio savaitę su identiška gegužės savaite – į įvairiausias šalis keliaujančių turistų iš Lietuvos srautas padidėjo apie 30 proc.
„Didelis keliautojų iš Lietuvos srautas, kaip ir įprasta, fiksuojamas ir kaimyninėje Latvijoje. Visgi, birželio mėnesį labiausiai norėčiau išskirti Balkanus: išaugę turistų srautai fiksuoti Slovėnijoje, Bulgarijoje, Kroatijoje bei Juodkalnijoje. Pastarojoje lyginant su balandžiu turistų iš Lietuvos skaičius išaugo nuo kelių dešimčių iki kelių tūkstančių per savaitę“, – teigia G. Jankauskas.
„Tele2“ turi didžiausią šalyje elektroninių ryšių rinkos dalį (45,9 proc.), tai leidžia tiksliai pastebėti gyventojų srautų tendencijas. Duomenys analizuojami ir pateikiami laikantis aukščiausių duomenų saugumo standartų: naudojami tik nuasmeninti, apibendrinti, ir tik dideli klientų bazės segmentai, todėl neįmanoma identifikuoti konkretaus kliento.