Susisiekus, Deimantė sutiko pasidalyti įspūdžiais su lrytas.lt skaitytojais
– Kaip patekote į šį neeilinį mados namų „Chanel“ organizuojamą renginį?
– Aš jau metus laiko bendradarbiauju su „Chanel“, mane pasikvietė jų Paryžiaus viešųjų ryšių skyrius. Jie renkasi po vieną, kelis žmones iš kiekvienos šalies ir šį kartą pasikvietė mane, vienintelę lietuvę.
– Kam šis renginys buvo skirtas?
– Šitas renginys buvo skirtas grožio sferoje dirbanties žmonėms iš viso pasaulio, ar tai būtų žurnaluose dirbantys žmonės, ar influenceriai, ar garsūs visažistai ir pan.
Tai buvo grožio industrijos atstovų susitikimas, idėjinė konferencija, kuri skirta pristatyti „Chanel“ spalvas, kaip jas išranda, koks yra kūrybinis procesas, kaip jie renkasi, kaip semiasi idėjų iš praeities, kaip kombinuoja su šiuolaikine mada ir t. t.
Jų ikoninės spalvos – juoda, balta, raudona, smėlinė ir auksinė. Šios spalvos yra visas jų atspirties taškas ir nuo tada jie išradinėja kažkokius skirtingus atspalvius. Mums renginio metu buvo pasakojamas procesas kaip tai daroma.
– Kokia buvo programa, ką veikėte?
– Buvo konferencija su pasaulinio lygio visažistėmis. Vedė trys kūrybininkės, kurios ateityje pristatys „Chanel“ makiažo produktus, naujas spalvas.
Taip pat vyko konferencija su makiažo skyriuje dirbančiais žmonėmis, kurie ir kuria spalvas, pasakojo iš kur jie semiasi įkvėpimo ir t.t. Tai šį kartą viskas buvo būtent apie šių mados namų spalvas.
Dar gavome progą sudalyvauti konferencijoje apie „Chanel“ planuojamus ateities projektus, kokią kurs naują kolekciją ir pan.
Tai po tokios konceptualios renginio dalies buvo praktiniai užsiėmimai, kur mes sėmėmės įkvėpimo, darėme virtualiu būdu makiažus, bandėmės produktus ant savęs, kūrėme koliažus.
O tuomet vyko ekskursija po „Navarra“ vilą, kuri yra privati nuosavybė, bet ten sukaupta labai įdomi meno kolekcija, tai buvo papasakota apie ją.
Ir, aišku, daug pietų, vakarienių drauge su visais žmonėmis, kuriuos pakvietė „Chanel“ iš viso pasaulio.
– Galbūt susipažinote su kitais garsiais žmonėmis?
– Tokios kelionės labai praplečia tavo akiratį, visuomet supažindina su naujais žmonėmis. Aš susibičiuliavau su tokia jauna aktore iš Izraelio, garsia visažiste ir dar kita visažiste iš Paryžiaus.
Buvom tokia kompanija, suskirstė į grupeles ir vėliau visus atveždavo į vietas, kur būdavo vakarienės, pietūs ir pan. Tai ten būdavo tiesiog bendravimas, susipažinimas su visa Paryžiaus viešųjų ryšių ir marketingo komanda, kitais žmonėmis. Dažniausiai daliniesi istorijomis, patirtimi, kas ką dirbą ir t. t.
– Ar turėjote kokių nors lūkesčių vykdama ten?
– Tai iš tikrųjų lūkesčiai buvo paprasti, pasisemti įkvėpimo, susipažinti su žmonėmis, praplėsti akiratį ir tiesiog smagiai praleisti laiką. Sužinoti kažko daugiau apie tokius ikoniškus mados namus, kurie tikrai turi ką pasiūlyti ir turi labai daug įdomių istorijų, kaip kas kuriama, iš kur atsiranda, kaip kas susiję su praeities istorijomis. Tai visada labai vertinga ir kadangi aš su jais bendradarbiauju, tai tikrai įdomu sužinoti daugiau istorijų ir tokių įžvalgų.
– Kaip vertinate savo įspūdžius?
– Likau patenkinta, buvo labai fainas planas, labai gražiai mumis pasirūpinta, apsistojom ikoniškam „Carlton“ viešbutyje su vaizdu į jūrą. Faini žmonės, kūrybiški, kurie tave įkvėpia. Labai geras, linksmas laikas.
Visos tos istorijos apie „Chanel“, kurias sužinojom yra labai įdomu. Ir taip pat labai įdomi programa. Buvo labai smagu ir po visko dar nusprendžiau vienai dienai pasilikti, pailsėti.
– Kokią patirtį išsivežate iš šio renginio?
– Nors aš nebedirbu visažiste, bet man grožio sfera yra labai įdomi ir aš visada stengiuosi neatsilikti, kas yra nauja, faina ir tada pasidalinti, galų gale, perduoti šią žinutę savo sekėjams.
„Chanel“ visada paruošia gražių dovanėlių, įdeda naujausius produktus išbandyti, kas irgi yra labai smagu. Tai yra tarsi mano darbo dalis, sužinoti kažką naujo, išbandyti produktus, pasisemti įkvėpimo ir tuomet papasakoti šituos dalykus sekėjams.