Pietų Korėjos sostinėje „Louis Vuitton“ savo drabužius rodė ant tilto, pavertę jį įspūdingu podiumu.
Šis įvykis buvo svarbus ne tik patiems mados namams, mat jie niekada anksčiau nebuvo pristatę vadinamosios „Pre-fall“ kolekcijos ant podiumo. Anksčiau „Louis Vuitton“ savo kolekcijas pristatydavo per Paryžiaus mados savaitę, o labiau komercinės „Pre-fall“ kolekcijos buvo pristatomos pasitelkiant tik jų nuotraukas.
Šis pasirodymas svarbus ir pačiam Seului. Nepaisant klestinčios Pietų Korėjos prabangos rinkos, jos sostinėje mados namai kolekcijų dar nepristato.
Tad Seulo vyriausybė kartu su Korėjos turizmo organizacija pasirašė ilgalaikę partnerystę su „Louis Vuitton“, pagal kurią Prancūzijos mados namai įsipareigojo reklamuoti šį miestą.