Naujausios koncepcijos, 657 kv. m dydžio patalpose įsikūrusi „Massimo Dutti“ parduotuvė siūlo platų šio prekių ženklo drabužių, avalynės ir aksesuarų pasirinkimą moterims bei vyrams. Pasak prekės ženklo atstovų Lietuvoje, nuo 2011 m. „Akropolyje“ sėkmingai veikusi parduotuvė pribrendo pokyčiams – moderni naujausios koncepcijos parduotuvė įsikūrė naujose didesnio ploto patalpose, joje siūlomas ženkliai platesnis moterims ir vyrams skirtų kolekcijų asortimentas.
„2011 m. „Massimo Dutti“ parduotuvės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“ buvo vienas sėkmingiausių prekės ženklo įvedimo į rinką pavyzdžių ir itin greitai tapo vienu mylimiausių tarp pirkėjų. Neabejojame, kad ir naujoji koncepcija bus palankiai įvertinta klientų – ji išsiskiria elegancija, moderniu architektūriniu dizainu bei prabanga“, – komentuoja „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
„Aprangos“ grupės valdomų parduotuvių laukia dar daugiau pokyčių – gegužę Vilniaus „Akropolyje“ planuojama atidaryti išplėstą verslo ir „smart casual“ stiliaus drabužių bei aksesuarų parduotuvę „City“, kuri pirkėjams greta prekių ženklų „Marella“, „Betty Barclay“, „Joop“, „Calvin Klein“, „Gerard Darel“, „Coccinelle“, „Furla“, „LiuJo“, „Ted Baker“, „Strellson“ bei „Roy Robson“ pasiūlys ir gerai pasaulyje žinomo prekės ženklo BOSS kolekciją.
„Akropolio“ lankytojų šį pavasarį laukia dar daugiau naujienų: prekybos ir pramogų centre duris atvers vienintelė Lietuvoje prancūziško prekės ženklo „Lacoste“ parduotuvė, naujos koncepcijos avalynės parduotuvė „Salamander“. Sporto ir laisvalaikio aprangos bei avalynės parduotuvių pasirinkimą šiemet papildys gerai pasaulyje žinomas prekės ženklas „JD Sports“, pernai pirmąją parduotuvę Lietuvoje atvėręs Klaipėdos „Akropolyje“. Taip pat planuojamas sporto prekių parduotuvės „4F“ atidarymas. Didesnę parduotuvę atidarys saldumynų ir užkandžių parduotuvė „CandyPOP“. Į naujas patalpas persikelia saldainių fabriko „Rūta“ firminė parduotuvė.
„Nuolat siekiame „Akropolių“ lankytojams užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį ir plačiausią pasirinkimą. Džiaugiamės tuo, kad prekybininkai savo didžiausias ir naujausios koncepcijos parduotuves atidaro būtent „Akropoliuose“, o mes lankytojams galime pasiūlyti tiek naujų prekių ženklų parduotuves, tiek ir atsinaujinusias pirkėjų jau pamėgtas parduotuves“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas.
Šiemet sostinės „Akropolyje“ jau atsidarė naujausios koncepcijos, tris kartus didesnė „Livin“ parduotuvė, rytietiškus saldumynus siūlanti „Pankera“, vyrų mados prekės ženklo „Pako Lorente“ parduotuvė ir avalynės parduotuvė „Scalini“.
Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje – „Akropole Riga“ ir „Akropole Alfa“ Rygoje.