Du kartus Auksiniu Scenos Kryžiumi apdovanota solistė segėjo klasikinio stiliaus kabančius „RIBAS Jewellery“ auksarus, jos riešus puošė šio prekės ženklo „Tennis“ tipo apyrankės, o kaklą – žvilgantis koljė. Ryškiai raudona, garsaus Lietuvos dizainerio kurta suknele vilkėjusią V. Miškūnaitę koncerto metu supo deimantai, kurių vertė – kelios dešimtys tūkstančių eurų.
Nors koncerto pradžioje operos žvaigždė kiek jaudinosi – Florencijoje ji lankėsi pirmąjį sykį – nužengusi nuo scenos ji teigė, jog jautėsi tarsi karalienė. Ir iš tiesų – operos ir stiliaus dievaitės karūną jai dėjo žiūrovai, kolegos muzikantai.
„Reikia pripažinti, kad prie šios suknelės nė nebūčiau įsivaizdavusi nieko kito, tik deimantus! Norėtųsi išlikti kukliai ir per daug nesigirti, bet komplimentų sulaukiau išties nemažai. Juk visi žino tą populiarų posakį, kad deimantai yra geriausi merginų draugai! Džiaugiuosi, jog buvau papuošta būtent „RIBAS Jewellery“ papuošalais“, – šypsojosi V. Miškūnaitė ir pridūrė, kad labiausiai mėgsta baltąjį auksą, rubinus, perlus ir juoduosius deimantus.
Operos solistės ir „RIBAS Jewellery“ draugystė nėra atsitiktinumas. Pasak prekės ženklo įkūrėjo Patriko Ribas, būtina palaikyti talentingus, šalies vardą garsinančius žmones. Be to, jau netrukus dienos šviesą išvys karu su V.Miškūnaite kurta vardinė juvelyrikos kolekcija su perlais ir deimantais.
„Viktorija Miškūnaitė yra ne tik viena geriausių Lietuvos operos solisčių. Ji taip pat – stipri, ambicinga moteris, garsinanti Lietuvą savo nepaprastu balsu. Žavimės jos talentu ir energija, palaikome ją kaip tik galime. Esame lietuviai, turime palaikyti vieni kitus. Mums buvo didžiulė garbė ją puošti didžiausiame Florencijos teatre, įsikūrusiame istoriniame rajone“, – gražių žodžių negailėjo į Toskanos regiono sostinę neretai užsukantis P. Ribas.
Pačioje Florencijos širdyje, Porta Rossa gatvėje (tikslus adresas – Porta Rossa 95/r Firenze 50123), kurioje kiekvieną mėnesį antspaudą palieka milijonai florentiečių ir šio miesto svečių duris atvėrė naujas „RIBAS Jewellery“ juvelyrikos salonas. Dėmesio sulaukia ne tik vitrinose žvilgantys deimantai, bet ir parduotuvės interjeras. Šis, taip pat, kaip ir kitose prekės ženklo parduotuvėse, – išskirtinis, konceptualus, alsuojantis estetika.
„Praeiviai užsuka ne tik pasimatuoti ar įsigyti papuošalų su deimantais, bet ir nusifotografuoti jaukioje, prabangioje aplinkoje, kurioje yra gera būti“, – sako P. Ribas, siekiantis, jog jo įkurtas lietuviškas prekės ženklas garsėtų visame pasaulyje.
Panašu, jog jau netrukus „RIBAS Jewellery“ juvelyrika galės dabintis ir kitų didžiųjų Europos miestų stileivos. Po debiuto operos tėvynėje P. Ribas salonus planuoja atidaryti Kopenhagoje, Liuksemburge.