Namų kvapų pasaulyje taip pat egzistuoja tendencijos ir mados

2022 m. gruodžio 6 d. 09:00
Svajūnė Marcinkevičienė
Namų kvapų ekspertė, salonų „Krispo“ vadovė ir įkūrėja Kristina Strolienė neslepia, kad bendradarbiavimas su garsiais ir visame pasaulyje pripažintais prekių ženklais – atskiras pasaulis, reikalaujantis daug darbo ir energijos. 
Daugiau nuotraukų (13)
Kiekvienas prekės ženklas turi savo istoriją ir jai brangus kaip vaikas.
„Apie kiekvieną galėčiau daug papasakoti nuo sukūrimo istorijos iki pažinties su kūrėjais“, – sako ji, pristatydama išskirtinius, pasaulyje lyderiaujančius namų kvapų prekių ženklus.
– Tikriausiai dėl to, kad galėtumėte iš tiesų mėgautis tuo, ką sukūrėte, ir didžiuotis kiekvienu prekės ženklu, kurį turite po savo „Krispo“ namų stogu, reikėjo nueiti ilgą kelią?
– Tikrai taip. Viskas prasidėjo nuo mūsų pažinties su Povilu pradžios. Jis plėtojo mamos pradėtą užuolaidų verslą, o užsimezgus mūsų draugystei prie jo verslo prisidėjau ir aš.
Šiemet mūsų namų tekstilės ir užuolaidų salonas „Audrineta“ švenčia jau dvidešimties metų jubiliejų. Tuo metu labai daug keliavome, lankėme interjero parodas ir rinkome įdomias interjero detales „Audrinetos“ salonui. Taip visiškai atsitiktinai atrodome ir kvapų lazdeles.
Iš pradžių parsivežėme tik pabandyti. Patiko ne tik mums, bet ir mūsų klientams. Namų kvapai su lazdelėmis tuo metu Lietuvoje buvo tikra naujiena. Mes pirmieji tai pristatėme Lietuvos rinkai. Būtent namų kvapai ir buvo akstinas pradėti ką nors naujo – atsirado subtilūs, apgalvoti Kristinos ir Povilo kvapų namai „Krispo“.
„Krispo“ augo labai palengva, kartu su šiuo verslu augome ir mes su Povilu.
– Ne kartą esate sakiusi, kad „Krispo“ jums ne tik verslas ar hobis, bet ir gyvenimo būdas.
– Tikrai taip! Netrukus vėl skrendame pas partnerius į Italiją – pakvietė kalėdinės vakarienės. Ir tai ne tik dėl žymių prekių ženklų, kuriais be galo žaviuosi ir didžiuojuosi, bet ir kolektyvo, kuris artimas ir brangus kaip šeima, be galo įdomaus kvapų pasaulio, kelionių ir bičiulysčių su prekių ženklų įkūrėjais ir atstovais. O kur dar kelionės, naujos pažintys. Visa tai – mano gyvenimo dalis.
Penktą valandą vakaro niekada nebaigiu darbo ir man tikrai nesunku savaitgalį arba per atostogas įsijungti kompiuterį ir atsakyti į laiškus, prisijungti prie itin svarbių vaizdo skambučių ir drauge su kolektyvu išspręsti vieną ar kitą klausimą. Jei atvirai, keistai jaučiuosi, kai atostogaudama kur nors Azijos džiunglėse lieku be mobiliojo ryšio.
– Jūsų dėka Lietuvoje turime daug išskirtinių labai įdomių ir prabangių prekių ženklų. Kuriais ypač didžiuojatės?
– Kiekvienas jų brangus. Gal tik visada daugiausia dėmesio skiriu tiems, kuriuos ilgiausiai turiu, tačiau vieną kurį išskirti būtų be galo sunku.
Pirmasis kvapų namų „Krispo“ prekės ženklas, kuris uždavė toną ir užkėlė kartelę, buvo „Culti Milano“. Šį prekės ženklą, kaip ir pačią novatorišką idėją – trijų dalių patalpų kvepinimo sistemą, kurią sudaro stiklinė talpykla, ypatingas kvapas ir ratano lazdelės, sukūrė žinomas italų interjero dizaineris Alessandro Agrati. „Culti Milano“ šiuo metu vis dar yra vienas pirmaujančių prekių ženklų visame pasaulyje. Pagrindinė jų vertybė – originalumas. Labai daug pastangų ir energijos teko įdėti, kol tapome jo atstovais Baltijos šalyse, tad natūralu, kad negaliu juo nesididžiuoti.
Kitas mūsų visų laikų bestseleris yra prekės ženklas „Locherber“. Nepaisant „Culti“ prabangos ir aukšto lygio, „Locherber“ yra vienas mėgstamiausių Lietuvoje prekių ženklų. Lietuviai mėgsta stiprius, charakteringus kvapus.
Kitas lietuvių labai mėgstamas prekės ženklas – „Antoine“. Tai tikrais kvepalais parfumuoti skalbikliai, kurie Lietuvoje tapo tikru bestseleriu. Nors iš pradžių abejojome, kam gali būti įdomūs parfumuoti skalbikliai, geriau pažinę šį unikalų prancūzų prekės ženklą sukūrusius džentelmenus supratome, kad jiems negali nepasisekti.
Dar vienas unikalus prekės ženklas – „Parco 1923“. Jo įkūrimo istorija paremta Abrucų senojo miško parko išskirtinių lauko gėlių unikalumu. Daugelį metų ekspertų tirti parke augantys ir vertingais pripažinti augalai šiandien sudaro unikalią „Parco 1923“ produkcijos sudėtį. Aštuonių gėlių kvapų derinys, sutalpintas į stilingus samanų spalvos buteliukus, išsiskiria sodriu miško gilumos aromatu.
Spalį atidarėme didžiausią „Krispo“ saloną Vilniuje. Į jo atidarymą atskrido žymus prancūzų plaukų stilistas Davidas Mallett. Pristatėme jo sukurtus produktus, skirtus vyrų ir moterų plaukams, – nuo bazinių šampūnų iki unikalių aukso dulkių.
D.Mallett priemonės yra aukščiausia mūsų asortimento nata. Turėti jo produktų – didžiulis įvertinimas. Džiaugiuosi, jog taip užaugome, kad galime turėti tokį prekės ženklą kaip „David Mallett“.
O kur dar „Panpuri“ prabanga? Tai išskirtinio dėmesio verta naujiena – holistinio prekės ženklo „Panpuri“ produktai. Unikalus prekės ženklas, kurį kuriant susiliejo Rytų ir Vakarų išmintis bei filosofija – Tailando ilgaamžės grožio paslaptys ir gerą savijautą skatinantys ritualai ir prancūziška estetika. Ne veltui senojoje sanskrito kalboje „panna“ reiškia išmintį, o „puri“ – grynumą.
Kūrėjai į šiuos produktus sudėjo tai, kas, atrodytų, neįmanoma, – amžių patikrintus ritualus ir mokslo naujoves. Prekės ženklo „Panpuri“ pagrindas yra trys pagrindinės vertybės – švari sudėtis, kliniškai patikrintas veiksmingumas ir holistinė filosofija, todėl ši produkcija tinka net išrankiausioms, tvarumą ir ekologiją puoselėjančioms asmenybės. Tai puiki dovana tiek sau, tiek artimiesiems, ypač metų pabaigoje, kai norime ramybės, harmonijos ir poilsio.
– Kokie pagrindiniai jūsų verslo principai?
– Dirbti taip, kad sąžinė būtų rami, ir kaip jaučia širdis. Ir šis principas galioja tiek kalbant apie tiekėjus, tiek apie partnerius, tiek apie kolegas.
Jeigu atvirai, mums su Povilu pinigai niekada nebuvo siekiamybė. Man malonu ir į salono interjerą investuoti, ir didesnius nei rinkoje atlyginimus mokėti. Aišku, skaičiuojame, nes turime dešimt salonų Lietuvoje ir jaučiame atsakomybę, bet mūsų tikslas tikrai ne milijonai, o mėgautis tuo, ką darome.
– Ar namų kvapų pasaulyje egzistuoja tendencijos ir mados? Jei taip – kokios vyrauja dabar?
– Žinoma, kad egzistuoja. Tik mes, lietuviai, labai konservatyvūs. Pietiečiai, ypač prancūzai, daug atviresni mados tendencijoms nei mes. „Culti Milano“ neseniai sukūrė ir pristatė chromo kvapą. Originali idėja, išskirtinis buteliukas, liuminescencinės spalvos – viskas labai madinga.
Taip pat šiuo metu visame pasaulyje labai madingas pudros kvapas.
Kvapas yra labai galingas ginklas, padedantis žmogui jaustis gerai arba blogai. Todėl visada patariu žiūrėti ne į tai, kas madinga, bet į tai, kas jums tinka ir patinka.
– Jeigu pati kurtumėte savo namų kvapą, koks jis būtų?
– Mano mėgstamiausias kvapas yra vetiverijų. Jis mane lydi visur – namuose, darbe, automobilyje. Jausdama jį visada jaučiuosi gerai, nes tai jausmingas, šiek tiek egzotiškas kvapas. Įdomiausia, kad kiekvieno gamintojo kvapuose jis atsiskleidžia skirtingai.
namų kvapas^Instantkvapai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.