Pastarosiose dvi mergaitės pozuoja apsikabinusios pliušinius meškiukus. Kaip žinia, meškino simbolis („Pedobear“) yra plačiai siejamas su pedofilais.
Pro internautų akis neprasprūdo ir kita detalė – vienoje iš nuotraukų buvo matyti ant stalo padėti dokumentai, galimai susiję su virtualia vaikų pornografija.
Drabužių ir galenterijos kompanija atsiprašymą pateikė socialiniuose tinkluose.
„Nuoširdžiai atsiprašome už bet kokį įžeidimą, kurį galėjo padaryti mūsų šventinė kampanija. Mūsų pliušiniai meškiukų krepšiai šioje kampanijoje neturėjo būti rodomi su vaikais. Nedelsdami pašalinome kampaniją iš visų platformų“, – rašoma bendrovės pranešime, paskelbtame instagramo istorijose.
„Balenciaga“ pasisakė ir apie kontroversiškai vertinamus dokumentus.
„Atsiprašome, kad mūsų kampanijoje demonstravome nerimą keliančius dokumentus. Į šį klausimą žiūrime labai rimtai ir imamės teisinių veiksmų prieš šalis, atsakingas už jos sukūrimą ir nepatvirtintų elementų įtraukimą į mūsų pavasario kampanijos fotosesiją. Griežtai smerkiame bet kokią prievartą prieš vaikus. Mes pasisakome už vaikų saugumą ir gerovę.“