Neseniai prekės ženklas „Karl Lagerfeld“ pristatė bendrą darbą su manekene Cara Delevingne (30 m.). Neeilinė kolekcija pavadinta „Cara Loves Karl“ („Cara myli Karlą“). Nors jos pavadinimas saldokas, jis byloja tiesą: meluoti apie jausmus – tikrai ne Karlo ir ne Caros charakteriui.
„Aiškindamas, kas iš tiesų yra mada, Karlas man atvėrė duris į pasaulį. Mada yra apie tiesą, saviraišką, dėl kurios nereikia gailėtis“, – kalbėjo britų modelis.
Caros ir Karlo keliai pirmą kartą susikirto 2012-aisiais, kai moteris ant „Chanel“ pakylos demonstravo aukštąją madą.
„Tada negalėjau patikėti tuo, kad buvau pakviesta į šou. Jis atėjo prie manęs ir pasakė, kad man čia būti yra lemta. Šie jo žodžiai man reiškė viską. Jie pakeitė mano gyvenimą“, – prisiminė ji.
Karlo ir Caros būdą kolekcijoje liudija tam tikros detalės. Joje gausu dizainerio pamėgtų klasikinių siluetų, dominuoja juoda, balta ir tamsiai mėlyna spalvos, kolekcija sukurta iš tvaresnių medžiagų. Modelio pageidavimu kolekcijos drabužiai nėra priskiriami jokiai lyčiai.
„Niekuomet nesupratau, kaip apranga gali būti siejama su tam tikra lytimi, – sakė K.Lagerfeldo mūza. – Man buvo svarbu, kad kolekcijoje apdarai būtų ne tinkami abiem lytims, o apskritai nebūtų priskiriami jokiai lyčiai.“
Kuriant kolekciją atsižvelgta ir į ypač intensyvią manekenės dienotvarkę. Per pasaulį skrodžianti C.Delevingne ne visuomet gali pasiimti didžiulį lagaminą. Nieko keista – moteris mėgsta lengvai transformuojamus drabužius. Pavyzdžiui, kolekcijoje ilgesni marškiniai lengvai sutrumpinami nusegant ilgesnę jų detalę, o striukė – dvipusė, išverčiama.
„Cara Loves Karl“ kolekcija buvo kuriama net kelerius metus. Manekenė neatmeta galimybės jėgas su „Karl Lagerfeld“ suvienyti ir ateityje.
„Tikrai tikiu, kad Karlas didžiuotųsi tuo, ką ir kaip sukūrėme. Neįvardijant, kas turėtų vilkėti kūrinius, leidžiant asmeniui pačiam diktuoti tai, kas tampa mada“, – tikino C.Delevingne.
Parengė: Agnė Mačiulytė.