Kvepalų parodoje viešėjusi „Parfum Arabia“ įkūrėja Viktorija: „Pasimatymų sėkmė priklauso ir nuo to, kokį aromatą mėgstate“

2022 m. lapkričio 10 d. 19:00
Iš įspūdingos kvepalų parodos Dubajuje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE) „Parfum Arabia“ įkūrėja Viktorija Gaidytė į Lietuvą parveža karščiausias naujienas ir pradžiugins savo klientus specialiomis akcijomis bei dovanomis. Parfumarabia.lt iki gruodžio 1 d. skelbia išskirtines nuolaidas! Įsigyjant bet kokią prekę fizinėje ar el. parduotuvėje skaitytojams bus įteiktos nuostabios dovanos – natūralūs, arabiški aliejai.
Daugiau nuotraukų (9)
Matė paslaptis
Arabiškų kvepalų žinove Lietuvoje vadinama V. Gaidytė į tolimąjį kraštą vyko turėdama specialų kvietimą – jos ekspozicijose laukė ne tik partneriai, bet ir renginio organizatoriai, vertinantys tai, kad verslininkė populiarina Vidurio Rytų kūrėjų darbus. Tai pašnekovei suteikė galimybę patekti į tik į grandiozinę parodą, tačiau ir privačius pristatymus, vakarėlius, šou.
Vieno iš didžiausių ir populiariausių rytietiškų prekės ženklų „Word Fragrance“ įkūrėjas Moosa Haji supažindino lietuvaitę su keliais parfumerijos meno šedevrais, kurie netgi nepristatyti šiųmetėje parodoje.
„Jis pasakojo ir apie kitais metais populiarumo viršūnėje atsidursiantį natų duetą – oud ir rožę. Taip pat naujoje kolekcijos bus daug aromatų su ambra bei mira. Tai tikri meno kūriniai. Nekantrauju, kada jie bus paruošti ir jau atvyks pas mus. Moosa Haji yra įsitikinęs, kad rytietiška parfumerija ir toliau bus pasaulio lydere“, – potyriais iš parodos dalinosi V. Gaidytė.
Šiais metais tradicinė paroda Dubajuje buvo ypatingai didelė.
„Nesunku buvo pastebėti akivaizdų pasaulio susidomėjimą rytų produkcija. Be smalsuolių, į renginį atvyko daug verslo partnerių, parfumerių iš skirtingų šalių, gamintojų. Teko pabendrauti ir su kūrėjais bei tiekėjais iš Prancūzijos, kur taip pat dabar yra labai vertinami aromatai iš tolimųjų kraštų“, – pastebi „Parfum Arabia“ įkūrėja.
Ją sužavėjo prabangos kupini dizainai, nauji aromatai.
„Na, ir nepriekaištinga kokybė prekės ženklų, su kuriais bendradarbiaujame, produkcijos. Manau, ateinančiais metais sugebėsime nustebinti naujomis kolekcijomis, kurios užkariaus mūsų klientų širdis. O arabiška parfumerija vargu ar kada taps nebeaktuali“, – sako V. Gaidytė.
Kvepalai lemia ir pasimatymo sėkmę
Parfumerė iš Saudo Arabijos Raheem Sewaid paatviravo, kad arabiškų kraštų moterys, norėdamos sustiprinti kvepalų efektą, aliejinius aromatus derina su purškiamais. Toks neįprastas mišinys gerokai sustiprina rezultatą ir sukuria ilgiau išliekančių natų įspūdį. Ypatingai tai aktualu renkantis lengvesnius, gaivesnius aromatus.
„Pulso vietas reikėtų patepti aliejumi ir jį pasodrinti kvepalų dulksna. Tuomet pasikvėpinusįjį lydi, regis, begalinis šleifas. Be to, jis ne tik ilgiau išlieka, bet tampa sodresnis. Ypatingai tinka naudoti tą aliejų, kurio sudėtyje yra ambros – dar kitaip vadinamos kvapų fiksatoriumi“, – tuo, ką sužinojo iš parfumerės, dalinosi V. Gaidytė.
Jos pašnekinta R. Sewaid pastebėjo, jog daugelį metų europiečiai vyrai pirmenybę teikė moterims, besikvėpinančioms gaivesniais, saldesniais aromatais. Tuo tarpu rytų vyrų prioritetų sąraše visada buvo odos, medienos, tabako, miros natos, suteikiančios paslaptingumo, jausmingumo.
„Vyrų iš skirtingų žemynų skoniai po truputį ima kisti ir įgauti bendrų bruožų. Bet kvapai ir toliau išlieka tam tikra žinia priešingai lyčiai. Todėl, einant į pasimatymą, juos reikėtų pasirinkti itin atidžiai“, – sako V. Gaidytė.
Jai teko pakalbinti ir jau gerai žinomo prekės ženklo „Lattafa“ direktorių Mohammed Zafar.
„Ne vienus metus bendradarbiaujame ir būtent mano vadovaujama „Parfum Arabia“ pirmoji atvežė nuostabius aromatus iš „Lattafa“ į Lietuvą. Negaliu atsidžiaugti, kad sugebėjome klientams parodyti kiek tai nuostabūs bei kokybiški produktai“, – kalba V. Gaidytė.
„Lattafa“ direktorius M Zafar taip pat yra įsitikinęs, kad kitąmet lyderio pozicijose bus būtent rytietiški aromatai.
„Esą pastebėję, kad pastaraisiais metais parfumerijos pasaulis vis labiau ir labiau atsisuka į rytus. Komponentai, naudojami nišinei parfumerijai, beveik visi yra įsigijami čia. Na, o „Lattafa“ užkariavo publikos dėmesį – nuostabiais dizainais bei nepriekaištinga kokybe už prieinamą kainą. Kompanijos produkcija šiai dienai yra teikiama į daugiau nei 100 šalių“, – sako V. Gaidytė.
Kvepalai^Instantnišiniai kvepalai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.