Tiesa, tai nėra tiesiog puikavimasis dailiomis kūno linijomis. Moteris, ko gero, norėjo sukelti susidomėjimą savo nauju sveikatingumo prekės ženklu „Cosmoss“.
Kate prie vaizdo įrašo parašė: „Užburiantis ir magiškas“. COSMOSS yra savęs priežiūra, sukurta šiuolaikinėms gyvenimo kelionėms“.
Anksčiau vakarėliais garsėjusi K.Moss nusprendė įkurti įmonę, raginančią gyventi sveikiau.
Kate atskleidė, kad prekės ženklas pasirodys 2022 m. rugsėjo 1 d.
Neaišku, ką tiksliai pasiūlys jos gyvenimo būdo prekės ženklas, bet atrodo, kad Kate seka Gwyneth Paltrow ir Holly Willoughby pėdomis, kurios po sėkmingos karjeros kino ir televizijos srityse tapo sveikatingumo ekspertėmis.
Gwyneth, kuri garsi ir sveikatingumo pasaulyje, pirmiausia pradėjo savo prekės ženklą „Goop“ kaip savaitinį naujienlaiškį, siūlantį „naujojo amžiaus“ patarimus.
Jos straipsniuose buvo dalijamasi patarimais, pavyzdžiui, kaip „sutvarkyti savo mintis“ ar mitybos klausimais. Šiandien jos prekės ženklas vertinamas 250 mln.