Paryžiaus vyrų mados savaitėje pademonstruoti apdarai šokiravo

2022 m. liepos 8 d. 16:34
Lengvų marškinių ir tiesių kelnių ansamblis gali būti vadinamas paryžietiška klasika, tačiau naujausios vyrams skirtos Prancūzijos ir kitų šalių prekės ženklų kolekcijos dvelkia modernumu. 2023 metų pavasario ir vasaros madoje gausu nepraktiškų ir net labai drąsių stiliaus detalių. Svarbiausias dabarties mados namų tikslas – šokiruoti.
Daugiau nuotraukų (7)
Turbūt jau nieko nebestebina ekstravagantiškos amerikiečių dizainerio Thomo Browne’o (56 m.) kolekcijos.
Jose vyrauja asimetriškos formos, apdarai labiau primena meno kūrinius, o ne įprastus drabužius. Ant pakylos dizaineris vyrus yra aprengęs suknelėmis, pavertęs juos paukščiais, klounais. Šiemet Th.Browne’o modeliai virto stilingais prancūzišku tvidu ir kaklaraiščiais pasidabinusiais pankais.
Tiesa, rokeriško stiliaus atgarsiai buvo juntami ir kitų metų šiltajam sezonui skirtuose „Celine“, „Dries Van Noten“, britų dizainerio Paulo Smitho (75 m.) darbuose.
Vis dėlto Paryžiaus vyrų mados savaitėje kone labiausiai išsiskyrė „Loewe“. Ispanijos mados namų kūrybos direktorius Jonathanas Andersonas (37 m.) naujausią kolekciją pavadino „organiškų ir mašinomis pagamintų detalių sinteze“. Kolekcijoje buvo panaudoti 20 dienų Paryžiaus priemiestyje, politunelyje, daiginti augalai ir... ekranai.
„Traukiniuose ar kavinėse visi sėdi akis įbedę į ekranus. Pagalvojau, o kas nutiktų, jei ekranais taptų žmonių veidai?“ – klausė J.Andersonas.
Parengė: Agnė Mačiulytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.