Mados namų pademonstruoti apdarai iš tiesų priminė gėlių pievą. „Emporio Armani“ savo kūrinius tradiciškai nuspalvino pasteliniais atspalviais, čia netrūko ir baltos spalvos. Tuo metu „Versace“ apdarų ryškumu įkūnijo tikrų tikriausią sodą, kuriame karaliavo Italijos pietuose prisirpusios citrinos.
Buvo pastebimos ir hipiško stiliaus detalės: lengvai krintantys ir lopyti drabužiai, džinsinis audinys, plačios skrybėlės, neseniai vykusioje Londono mados savaitėje sužibusi apdarų dažymo technika – batika. Tiesa, hipiškas stilius būsimosios vasaros stileivų niekuo nenustebins – madingas jis bus ir ateinantį rudenį bei žiemą.
Savitumu išsiskyrė „Dolce & Gabbana“ šou. Nemažai pavasariui ir vasarai skirtų prekės ženklo drabužių papuošė religinė simbolika. Teigiama, kad šia kolekcija buvo bandoma atsižvelgti į prekės ženklo istoriją, jo identitetą, sielą. Ant pakylos manekenai rodė atkurtus ankstesnėse kolekcijose pristatytus drabužius. Apie tai, kada rūbas buvo pademonstruotas pirmą kartą, išdavė jį papuošusi etiketė.
Anot prekės ženklo įkūrėjo dizainerio Domenico Dolce (63 m.), tokia kolekcijos idėja kilo dėl augančio jaunosios kartos smalsumo.
„Jie yra išalkę tikrosios mados. Šiandien visur matomi tik logotipai“, – sakė mados legenda, kurio naujausioje kolekcijoje pražydo rožės.
Parengė: Agnė Mačiulytė.