Žinoma moteris pasakoja – šiuos drabužius demonstruoti buvo vienas malonumas. Agnė iš pradžių tapo prekių ženklo pirkėja, o vėliau sulaukė kvietimo pabūti modeliu.
Modelio darbą A. Juškienė įvardija kaip labai smagią patirtį. Šį kartą ji fotografavosi su ketverių metų dukrele Eva. Mergaitė – labai gera ir prisitaikanti, todėl nebuvo jokių rūpesčių.
„Džiaugiuosi, kad dukra yra pastelinių spalvų ir pūstų suknelių mylėtoja. Fotosesija praėjo labai lengvai ir maloniai, kam gali nepatikti puoštis. Visos suknelės gražios, kuo nors ypatingos ir išskirtinės. Viena tiktų krikštynoms, kita – vestuvėms, o su kuklesnėmis puikiai atrodytumėte kiekvieną dieną. Iki šiol nesugebėjau išsirinkti dovanų labiausiai patikusios“, – įspūdžiais dalijosi A. Juškienė.
Draugystė su prekių ženklu prasidėjo labai seniai. Iš pradžių Agnė sau ir dukrai pirko sukneles. Vėliau sulaukė iš dizainerės pasiūlymo tapti modeliu. Taip užsimezgė natūrali draugystė. „Nesu influencerė, nereklamuoju man nepatinkančių daiktų, nes sumoka pinigus. Su dukra esame šio prekių ženklo gerbėjos“, – pasakojo A. Juškienė.
Žinoma moteris nėra provokuojančio stiliaus mylėtoja, kur kas mieliau renkasi subtilią eleganciją su romantiško stiliaus prieskoniu. Taip pat nesivaiko greitosios mados tendencijų. A. Juškienė labai mėgsta sukneles, įvairius sijonus ir retai vilki džinsus. Atsiradus šeimai, moteris pradėjo vertinti patogumą. Taip spintoje atsirado keletas laisvalaikio kostiumų.
„Nemėgstu vaikščioti po parduotuves, jau porą metų visus drabužius perku internetu. Būsiu labai nepopuliari, tačiau vaikams vasaros drabužius perku žiemą. Taip pavyksta sutaupyti bei apsipirkti be streso. Prioritetą teikiu kokybei, natūraliems audiniams, laisviems siluetams ir pasteliniams atspalviams“, – kalbėjo A. Juškienė.
Prekių ženklo kūrėja Nijolė Čeponienė pasakoja, kad šių metų proginių suknelių mamoms ir dukroms linijos pagrindinė misija – lengvumas. Po kelis sezonus trukusių suvaržymų ir abejonių, ar šventės įvyks, kaip planuota, tarp klienčių juntamas nuslūgęs jaudulys ir begalinis noras švęsti gyvenimą.
„Atrodo, kad atėjo pirmoji laisvų ir lengvai įgyvendinamų troškimų vasara. Mano prekių ženklo suknelės mamoms ir dukroms – tai lengvai plazdančio tiulio architektūra. Naujoji šventinė kolekcija ypatinga tuo, kad joje apgalvoti pasirinkimai nuo minimalistinio derinio kuklesnei šventei ar atostogoms iki puošnaus šventinio varianto“, – kalbėjo N. Čeponienė.
Dizainerė atsakingai pažiūrėjo į vis augantį mamų troškimą susiderinti su savo mažosiomis princesėmis. Mamos ir dukros deriniai – apgalvoti, tačiau ne primityvūs, atskleidžiantys mamų moteriškumą ir suteikiantys džiaugsmo mergaitėms. Kurdama drabužius N. Čeponienė laikosi principo išlikti ištikima sau, tad kolekcijomis skatina moteris ir mergaites puoštis.
„Man labai malonu, kad antrus metus šventinę kolekciją pristato būtent Agnė su dukrele. Tai nuoširdi ir labai džiuginanti partnerystė, o jų ryšys, nuoširdumas ir estetikos suvokimas atitinka ir prekių ženklo vertybes“, – džiaugėsi N. Čeponienė.
Prekių ženklo drabužiai buria bendruomenę – kūrėja itin džiaugiasi, kai atsibudusi ryte randa atsiųstus linkėjimus su nuotraukomis iš švenčių, svarbių progų ar tiesiog šypsenų pripildytas kasdienybės akimirkas. Tvarumą N. Čeponienė supranta per santykį – apsikeitimą ne tik daiktu, bet ir emocija, draugyste. Per drabužį, kuris yra daugiau nei audinio ir rankų darbo duetas, dizainerė dovanoja emocijas.
„Pastaruoju metu buvo lengviausia pasiduoti pagundai pasiūlyti laisvalaikio rūbų ar pragmatiškų trikotažo gaminių kolekcijas, tačiau norėjosi, kad „Minimi“ neprarastų savo DNR – puošti, džiuginti, dovanoti džiaugsmą ir šypseną veiduose.
Dar vienas iš nepametamų principų – tikrumas. Pradedant naujų kolekcijų fotosesijomis, baigiant konsultacijomis „boutique“ parduotuvėje Kaune. Juk galima suvaidinti emociją, bet jeigu vaikams, o tuo labiau moterims, rūbai nepatinka, tai labai matoma net akyse. Visada skatinu rinktis tai, kas priverčia širdį plakti stipriau“, – teigė N. Čeponienė.