Prestižinį „Auksinės palmės šakelės“ apdovanojimą ir kitus prizus skiria devynių narių žiuri, šiemet vadovaujama prancūzų aktoriaus Vincento Lindono.
Uždarymo ceremonija užbaigia renginį, po dvejų pandemijos temdytų metų šiemet susigrąžinusį savo įprastą formą.
Dėl pandemijos 2020-aisiais Kanų kino festivalis buvo visiškai atšauktas, o 2021-aisiais vyko laikantis griežtų taisyklių. Šių metų festivalis taip pat vyko karo Ukrainoje fone, kuris išprovokavo protestų ant raudonojo kilimo ir paskatino dialogą apie kino reikšmę karo metu.
Uždarymo ceremonija prasidėjo 20 val. 30 min. Prancūzijos (21 val. 30 min. Lietuvos) laiku ir truko maždaug valandą.
Paprastai neįmanoma nuspėti, kam atiteks vienas prestižiškiausių kino apdovanojimų, nors lažybų bendrovės vis dar stengiasi iš visų jėgų.
Tai visiškai priklauso nuo žiuri svarstymų, kurie vyksta privačiai. Praėjusiais metais šį prizą pelnė prancūzų siaubo trileris „Titanė“. Jo kūrėja Julie Ducournau tapo vos antrąja moterimi, laimėjusia „Auksinę palmės šakelę“.
2019 metais Kanuose triumfavo Pietų Korėjos režisieriaus Bong Joon-Ho filmas „Parazitas“, o po to ši juosta gavo „Oskarą“ geriausio filmo kategorijoje.
Šiais metais didžiausi Holivudo filmai – „Elvis“, „Asas Maverikas“ ir „Trys tūkstančiai metų ilgesio“ – buvo rodomi ne Kanų konkursinėje programoje. Pastarąją sudaro 21 filmas.
Tarp geriausiai įvertintų filmų, galinčių šiemet laimėti „Auksinę palmės šakelę“, yra belgų kino kūrėjo Lukas Dhonto juosta „Close“, Pietų Korėjos režisieriaus Park Chan-wooko juosta „Decision to Leave“, rumunų režisieriaus Cristiano Mungiu drama „R.M.N.“, švedo Rubeno Ostlundo socialinė satyra „Triangle of Sadness“ ir Jameso Gray pusiau autobiografinė juosta apie 9-o dešimtmečio Niujorką „Armageddon Time“.