Kaip praneša prekės ženklo atstovai, kailio turėtų nebelikti jau nuo šių metų.
„Dolce & Gabbana“ siekia tvaresnės ateities. Joje nėra vietos tikro gyvūnų kailio naudojimui. Ant mados sistemos pečių nugulė didžiulė socialinė atsakomybė, tai turi būti reklamuojama ir skatinama“, – skelbiama mados namų pranešime.
Tiesa, toks Italijos mados kūrėjo sprendimas stiliaus padangėje – tikrai ne naujiena. Dar 2017 m. kailio atsisakyti nusprendė „Gucci“ mados namai, o vėliau ir „Chanel“, „Burberry“, „Yves Saint Laurent“, „Alexander McQueen“, „Balenciaga“, „Versace“ ir kiti prekės ženklai.
Yra žinoma, kad tikrą kailį iš savo spintų išmetė ir garsenybės, tokios kaip socialinių tinklų žvaigždė Kim Kardashian (41 m.), aktorės Pamela Anderson (54 m.) ir Charlize Theron (46 m.), dainininkai Miley Cyrus (29 m.) bei Paulas McCartney (79 m.). Kalbama, kad Jungtinės Karalystės valdovė Elizabeth II (95 m.) savo naujus apdarus taip pat siūdinasi iš dirbtinio kailio.
Kovotojai už gyvūnų teises irgi siekia, kad mados namų kolekcijose būtų visiškai atsisakoma odos. Šiuo metu garsūs prekės ženklai avalynės ir galanterijos gamyboje eksperimentuoja su odą imituojančiomis medžiagomis – naudoja ananasų pluoštą, obuolių atliekas, palmių lapus.