Karališkosios šeimos narys demonstravo garsaus Paryžiaus vyrų mados savaitėje debiutavusio Danijos prekės ženklo „Rains“ drabužius.
Lietpalčiais ir kita neperšlampama lauko apranga garsėjantis skandinavų gamintojas kolekcijoje pasitelkė Šiaurės pašvaistės įkvėptą spalvų paletę, čia daug dėmesio skirta šiltiems apdarams – buvo parodytos net šaltajam sezonui pritaikytos operos pirštinės.
Tiesa, šou užbaigęs Danijos princas modelio vaidmenyje pasirodė nebe pirmą kartą. Nikolajus jau yra dirbęs su mados namais „Dior“, „Burberry“.
Šiek tiek per dideli apdarai sužibėjo ir kitų prekės ženklų, tokių kaip „Kenzo“ ar paskutinėje praėjusių metų lapkritį mirusio „Louis Vuitton“ dizainerio Virgilo Abloh (1980–2021), kolekcijose.
Apskritai ateinantį šaltąjį sezoną vyrų madoje karaliaus maksimalizmas: maišysis ryškios ir pastelinės spalvos, kartu bus derinami įvairiausi raštai, oda, kailis, džinsinis audinys, aprangą papuoš dideli krepšiai. Ypatingu žiemos akcentu taps beretės.