Rihannos 2012-ųjų dainos „Money On My Mind“ žodžiai skamba taip: „All I see is dollar signs.“ Išvertus tai būtų – „Viskas, ką matau, yra dolerio ženklai.“ Garsioji atlikėja iš tikrųjų taip ir elgiasi!
Iš Barbadoso kilusi 9 „Grammy“ apdovanojimų laimėtoja priklauso prie sėkmės labiausiai lydimų pasaulio menininkų. Krūvas šlamančiųjų 33-ejų Rihanna susižeria ne tik iš dainų, bet ir iš savo dekoratyvinės kosmetikos linijos „Fenty Beauty“.
Šis verslas, pasak ekonomikos žurnalo „Forbes“, garsiąją atlikėją padarė milijardiere. Leidinio teigimu, Rihannos turtas turėtų siekti 1,7 mlrd. dolerių.
Atlikėjos linijos „Fenty Beauty“, kurią Rihanna 2017-aisiais įkūrė kartu su didžiausia pasaulyje prancūzų valdoma prabangos prekių bendrove LVMH, viršijo visus rekordus.
Tik per 40 dienų, kai Rihannos grožio produktai buvo išskirtinai įtraukti į tarptautinę prancūzų mažmeninio prekiautojo kosmetika „Sephora“ asortimentą, jų apyvarta pasiekė 100 mln. JAV dolerių.
Vien 2020-aisiais atlikėjos prekės ženklo pelnas siekė 570 mln. dolerių Ir šis skaičius Rihanną padarė grožio priemonių prekės ženklus turinčių žvaigždžių karaliene.
Kur slypi garsiosios atlikėjos sėkmės paslaptis?
Su 50 atspalvių makiažo pagrindu ir lengvos tekstūros kūno bronzantais Rihanna kone per naktį padarė perversmą grožio industrijoje.
Atlikėjos grožio produktai išsiskiria tuo, kad sukurti visiems – visų tipų ir atspalvių odai.
Garsiosios atlikėjos pavyzdys įkvėpė ir kitus prekės ženklus. Ir „Chanel“, ir „L’Oreal“ paįvairino savo makiažo pagrindo spalvų paletę. „Fenty Beauty“ vertinama kaip itin kokybiška dekoratyvinė kosmetika.
Tokiai sėkmei pasiekti kitoms grožio produktų linijoms prireikia daugelio metų! Dar iki Rihannos dekoratyvinės kosmetikos lyderės poziciją buvo užėmusi Kardashianų šeimos atžala Kylie Jenner (24 m.).
Ji – pirmoji iš žvaigždžių, būdama 18-os, sukūrė internetinę grožio priemonių imperiją. Sukaupusi 785 mln. dolerių vertinamą turtą K.Jenner tapo jauniausia savo jėgomis prasimušusia superturtuole.
K.Jenner „Kylie Lip Kits“ priklauso prie greičiausiai išperkamų visų laikų makiažo produktų. Šie lūpų dažai, pasirodę rinkoje 2015-aisiais, buvo išgraibstyti per minutę.
Vien per pirmuosius 18 mėnesių įžymybės įkurta bendrovė „Kylie Cosmetics, LLC“ pasiekė 420 mln. JAV dolerių apyvartą.
Vis daugiau Holivudo žvaigždžių ir pramogų verslo įžymybių turi savo grožio prekių ženklą. Ir tai dažniausiai susiję su asmenine patirtimi.
15 „Grammy“ apdovanojimų laimėtoja, amerikiečių atlikėja Alicia Keys (40 m.) su tėvynaine dermatologe Renee Snyder įkūrė grožio priežiūros liniją „Keys Soulcare“.
„Retai kada pačiai buvo maloni mano oda. Būtent šiais laikais yra svarbus odos priežiūros ritualas. Juk „skincare“ – odos priežiūra – reiškia „selfcare“ – savęs priežiūrą. Taigi lepink save, kitaip tavęs niekas nelepins“, – sako A.Keys.
Vien 2020-aisiais pajamos (be mokesčių) iš „Keys Soulcare“ siekė 64 mln. dolerių.
Amerikiečių aktorė Jessica Alba (40 m.) 2011-aisiais įkūrė „Honest Beauty“.
Šios dekoratyvinės kosmetikos linijos nuostatos – tvarumas, ekologija ir skaidrumas.
Ir tai 400 darbuotojų turinčiai „The Honest Company“ pelno metinę 300 mln. dolerių apyvartą.
Modelio ir verslininkės Mirandos Kerr (38 m.) natūralios kosmetikos linijos „Kora Organics“ apyvarta, siekianti 23 mln. dolerių, nuolat didėja.
Australės turtas vertinamas 52 mln. dolerių.
Amerikiečių aktorės, popmuzikos atlikėjos Selenos Gomez (29 m.) prekės ženklo „Rare Beauty“ apyvarta siekia 60 mln. dolerių. Iš šio skaičiaus vieną procentą ji skiria savo fondui „Rare Impact“, kuris padeda psichikos problemų turintiems žmonėms.
S.Gomez tikslas – per artimiausius dešimt metų savo fondui paaukoti 100 mln. dolerių.
Pasak S.Gomez, dekoratyvinės kosmetikos linijos tikslas – paryškinti tiek išorinį, tiek vidinį žmogaus grožį.
Savo kosmetikos prekės ženklą turi ir garsioji JAV atlikėja ir aktorė Jennifer Lopez (52 m.), buvusios merginų muzikos grupės „Spice Girls“ narė, britų mados dizainerė Victoria Beckham (47 m.), 6,7 mln. „Instagram“ sekėjų subūrusi mados nuomonės formuotoja amerikietė Olivia Palermo (35 m.) ir JAV atlikėja, aktorė, ekstravagantiškoji Lady Gaga (35 m.).
Holivudo ar pramogų pasaulio žvaigždės, kurios dabar susigundytų įkurti savo grožio priemonių liniją, būtų šiek tiek pavėlavusios.
Norint įžengti į šią rinką reikia kone tobulos koncepcijos, priešingu atveju jų grožio produktai pasimes gražių indelių ir vamzdelių šalyje. Arba kaip gražiai dainuoja Rihanna, „Lost in paradise“ (bus „Pasiklydę rojuje“).
Parengė: Ona Kacėnaitė.