Daugiau nei prieš metus, kai durys į masinius renginius buvo uždarytos aklinai, garsiausių prekės ženklų raktu į išorinį pasaulį tapo internetas. „Dior“ mados namai 2020–2021 metų rudeniui ir žiemai skirtą aukštosios mados kolekciją pristatė beveik 15 minučių trunkančio pasakiško filmo formatu, vyrams skirtą 2021–2022 m. šaltojo sezono kolekciją taip pat pademonstravo ir „Louis Vuitton“.
Buvo nemažai sakančių, kad tokia turėtų būti ir mados šou ateitis – nenuobodi, priėjimą prie kiekvieno internetą turinčio žiūrovo randanti kiek kitokia meninė forma.
Dar ankstesnė, 2021 m. metų pavasariui bei vasarai skirta, „Louis Vuitton“ mados namų kolekcija buvo parodyta saugiu atstumu susodintų asmenų auditorijai. Iš šio mados šou kone labiausiai įsiminė tuomet pristatytas ir iki šiol šurmulį keliantis „Louis Vuitton“ batų modelis.
Jis buvo toks, kokio ir reikia, – nekaprizingas, ypač patogus ir leidžiantis pasijusti tarsi devintame danguje. Pagalvėles primenantys juodos, baltos ir rudos spalvų batai ant pakylos buvo derinami su laisvesniais sijonais, suknelėmis. Oficialioje prekės ženklo svetainėje tokie batai dabar kainuoja kiek daugiau nei tūkstantį eurų.
Daug dėmesio patogumui skiriama ir šio sezono madoje. Mados namai „Chloe“ 2022 m. žiemai skirtoje kolekcijoje pristatė garsiuosius Mėnulio batus (angl. „Moon Boots“), kailiu puoštas šlepetes.
„Miu Miu“ apskritai nutarė nepasikuklinti ir su masyviais žieminiais batais pasiūlė derinti kelionei į kalnus puikiai tinkančius minkštus kombinezonus.
Pavasaris ir vasara irgi bus patogūs. Nors mados tendencijos pranašauja batų su platformomis sėkmę, niekur nedings šlepetės, basutės ir sportiniai bateliai.
Parengė: Agnė Mačiulytė.