Prancūzijos mados namų kūrybos vadovas Olivier Rousteing'as (36 m.) pristatė kelias dešimtis drabužių bei aksesuarų, skirtų suaugusiesiems ir Barbės bei Keno lėlėms. Kalbėdamas apie naująją kolekciją talentingasis dizaineris sakė, kad ryžtis tokiai kolaboracijai jį paskatino neišsipildžiusios vaikystės svajonės bei jo, kaip kūrėjo, užmojai.
„Tai, kad šiandien galėjau sukurti Barbės įkvėptą kolekciją, rodo, jog pasaulis pasikeitė ir kad kiekvienas gali būti savimi – be jokio smerkimo“, – sakė O.Rousteing'as ir pridūrė, kad vaikystėje jam, kaip ir daugeliui berniukų, buvo pasakyta nežaisti su lėlėmis.
Dizainerio mintį pratęsia tai, kad „Balmain“ kolekcijos modeliai nėra skirti vienai lyčiai, – jais gali dabintis ir vyrai, ir moterys. „Gali būti Kenu ir pasiskolinti keletą Barbės rūbų, gali tapti Barbe ir elgtis taip pat. Galite kurti visuomenę, paremtą laisvės idėjomis, o ne stereotipais“, – tęsė prancūzas.
Suaugusiesiems ir Barbei bei Kenui skirti drabužiai atspindi specifinius „Balmain“ akcentus: dar aštuntajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje paties mados namų įkūrėjo Pierre’o Balmaino (1914–1982) sukurtą labirinto monogramą, paaukštintus pečius.
Taip pat apdarus puošia prekės ženklo pavadinimas, atspausdintas „Barbie“ raštu, ir, žinoma, daug rožinės spalvos.
Tiesa, tai nėra pirmas kartas, kai O.Rousteing'as bendradarbiauja su vienu garsiausių pasaulio žaislų gamintojų „Mattel“. Prieš kelerius metus dizaineris kūrė drabužius manekenės Claudios Schiffer (51 m.) Barbei.
Populiariosios lėlės gamintojai taip pat nesibodi bendradarbiauti su mados prekės ženklais.
Pavyzdžiui, 2014-aisiais buvo pristatyta buvusį „Chanel“ kūrybos direktorių Karlą Lagerfeldą (1933–2019) atkartojanti lėlė Barbė, o po metų – Barbės įkvėpta „Moschino“ kolekcija.
Parengė: Agnė Mačiulytė.