Mados namų ir kompiuterinių žaidimų bendradarbiavimas – nesenas, tačiau ir neretas reiškinys. „Louis Vuitton“ teko bendradarbiauti su „League of Legends“, „Gucci“ – su „Roblox“, o „Moschino“ – su „The Sims“ žaidimais.
Prie virtualaus bendradarbiavimo nutarė prisijungti ir prabangos prekės ženklas „Balenciaga“ – ėmė dirbti su bendrove „Epic Games“ ir jos kuriamu žaidimu „Fortnite“. Pastarąjį 2017 m. pasirodžiusį internetinį vaizdo žaidimą visame pasaulyje žaidžia apie 400 milijonų žmonių.
„Balenciaga“ kūriniai buvo pristatyti ir virtualiu, ir realiu pavidalu. Mados namai sukūrė keturis žaidimo veikėjų įvaizdžius, taip pat herojų aksesuarus, ginklus. Be to, buvo pristatytos tikros „Balenciaga x Fortnite“ ženklu pažymėtos kepurės, marškinėliai ir džemperiai. Virtualaus įvaizdžio, arba vadinamosios „odos“, kaina siekia apie 7 eurus, o tikras džemperis kainuoja apie 600 eurų.
Įdomu tai, kad minėtas prekės ženklas kompiuteriniuose žaidimuose jau turi patirties, – 2021-ųjų rudens kolekcija buvo pristatyta būtent vaizdo žaidimo forma.
Žaidimo epicentru tapo distopinis pasaulis, kuriame vaikštant po įvairiausias erdves galima stebėti šio prekės ženklo drabužiais pasipuošusius veikėjus.
„Mūsų bendradarbiavimas su „Epic Games“ iš tiesų neprasidėjo nuo „Fortnite“ žaidimo.
Jo pradžia buvo mūsų pirmasis vaizdo žaidimas „Afterworld“, – aiškino „Balenciaga“ kūrybos vadovas Demna Gvasalija (40 m.).
Tikimasi, kad šis bendradarbiavimas mados prekės ženklui padės padidinti savo auditoriją, o žaidimų kūrėjui – semtis žinių technologijų, dizaino, programinės įrangos srityse.
„Epic Games“ atstovė Emily Levy teigė, kad tai tik pradžia. „Mes triname kultūros ir žaidimo ribas“, – sakė atstovė.
„Fortnite“ su garsiais vardais bendradarbiauja jau ne pirmą kartą. 2020-aisiais muzikantas Travisas Scottas (30 m.) šiame žaidime surengė virtualų koncertą, kuris sulaukė milžiniško populiarumo. Vien „YouTube“ platformoje jis buvo peržiūrėtas daugiau nei 170 mln. kartų.
Parengė Agnė Mačiulytė