Prie „Zalando“ prisijungė ir du pirmieji lietuviški prekių ženklai – „Dear Freedom“ ir Ramunė Piekautaitė.
„Mes nepaprastai džiaugiamės prisijungę prie „Zalando“ ir nekantraujame susipažinti su naujais klientais skirtingose šalyse. Tai gali tapti tikru proveržiu visiems mados dizaineriams Lietuvoje – ši galimybė leido mums atsidurti šalia žymiausių pasaulio mados dizainerių“, – sakė kūrėja R.Piekautaitė.
„Dear Freedom“ įkūrėjos džiaugėsi, kad „Zalando“ platformoje, taip pat, kaip ir „NJAL“, ypatingas dėmesys yra skiriamas atsakingam vartojimui bei tvarumui.
„Partnerystė su „Zalando“ suteikia nuostabią galimybę „Dear Freedom“ skleisti savo žinutę apie atsakingą vartojimą ir tvarumą plačiam moterų ratui. Mes ypatingai džiaugiamės tuo, kad „Zalando“ vertybės atitinka mūsiškes bei nuoširdžiai tikime, kad ši partnerystė atneš daugybę naujų įžvalgų bei įkvėpimo kelyje į tvaresnę mados ateitį“, – pasakojo Rasa Barkauskienė ir Kristina Baušienė.
„Zalando“ platforma yra įsipareigojusi atstovauti įvairiems prekės ženklams ir kūrėjams. Tikimasi, jog dar didesnė prekės ženklų įvairovė ir asortimentas prisidės prie teigiamų pokyčių.
„Plečiame „Designer“ kategoriją padidindami prekės ženklų įvairovę ir asortimentą. Kartu su savo partneriais, tokiais, kaip „Not Just A Label“, norime sutelkti dėmesį į įvairesnio ir įtraukesnio dizaino bei prabangos asortimento augimą tam, kad prisidėtume prie teigiamų pokyčių“, – teigė „Zalando Designer“ pirkimų direktorė Anaheta Metghalchi von Berenberg.
„Not Just A Label“ taip pat prisideda prie tvarios mados kūrėjų populiarinimo, vietinių bendruomenių, išskirtinio dizaino palaikymo.
„NJAL“ suteikia dizaineriams platformą prisijungti prie pasaulinės auditorijos ir skatina dizainerius kurti tvaresnę madą, palaiko vietos bendruomenes ir kūrėjų meistriškumą. Mes ir toliau esame pasiryžę atstovauti įtraukiam dizainerių asortimentui, todėl ši partnerystė su „Zalando“ leidžia mums parodyti šiuos naujus prekės ženklus, turinčius tas pačias vertybes ir ilgalaikius įsipareigojimus“, – sakė „Not Just A Label“ įkūrėjas Stefan Siegel.
Tiek „Zalando“, tiek ir „NJAL“ buvo įkurtos 2008-aisiais.
Daugiau nei 45 milijonai aktyvių klientų
„Zalando“ veikia 23 šalyse ir turi net apie 45 milijonus aktyvių klientų. Šioje internetinėje platformoje galima įsigyti drabužius, avalynę, aksesuarus ir kitas stiliaus prekes, kurtas ir garsiausių pasaulio prekės ženklų, ir vietinių gamintojų.
Kaip teigia „Zalando“ atstovai, ši platforma turi visapusiškiausią mados asortimentą visoje Europoje.
Tūkstančiai dizainerių
„NJAL“ yra didžiausia šiuolaikinių mados pionerių platforma. Pastarajai atstovauja daugiau nei 50 tūkst. dizainerių iš daugiau nei 150 šalių.
„NJAL“ įkūrėjas siekė sukurti platformą, kurioje dizaineriai pasaulinei auditorijai savo kūrnius galėtų demonstruoti nemokamai.