Nors dėl pasaulį apėmusios pandemijos beveik metus progų puoštis buvo itin mažai, UNDRESS įkūrėja ir dizainerė Ana Savicka tiki, kad šiemet būsime laisvi džiaugtis gyvenimu.
„Pagrindinė mano, kaip kūrėjos misija – klientėms sukurti tokias sukneles, kurias būtų galima vilkėti šiandien, kuomet sėdi restorane ir mėgaujuosi gardžia vakariene, rytoj, kada mylimasis nustebins sužadėtuvių žiedu ir po dešimties metų, nepaisant progos ar aplinkybių. Tai drabužiai, kurie nesensta, nenuvertėja, – sako A. Savicka. – Tai suknelės, kurios pakylėja virš kasdienybės, suteikia sparnus ir pasitikėjimo savimi, kai jo labiausiai trūksta.“
Naujoje UNDRESS rudens – žiemos kolekcijoje dominuoja proginės suknelės – nuo mini iki maxi ilgių, skirtos įvairioms progoms – nuo žengimo raudonuoju kilimu iki jaukių švenčių tiesiog dviese. Šalia gausos naujų suknelių savo pozicijas oriai laiko ir prekių ženklo identitetą jau seniai formuojančios suknelės – marškiniai.
Ši kolekcija kaip niekada gausi įvairių audinių – prabangiai žėrintys žvynelių audiniai, visada madingi gyvūnų raštai. Kolekcijoje galima rasti ir prabangaus aksomo, ir greitai populiarėjančios dirbtinės, dažnai vadinamos veganiška, odos. Audiniai šiai kolekcijai atkeliavo iš Italijos, Prancūzijos, Portugalijos, Turkijos ir net Japonijos ar Pietų Korėjos gamintojų.
UNDRESS – išskirtinai suknelėms dedikuotas prekės ženklas. Suknelė – ne tik amžina moteriškumo išraiška – tai daiktas, galintis vienui vienas sukurti estetinę pilnatvę. UNDRESS kuria ilgaamžį, lakonišką dizainą su užuomina į kasdienę eleganciją.