Antroji šios partnerystės metu rengiama mados savaitė prasideda rytoj ir vyks 2021 m. rugpjūčio 10—13 dienomis, jos metu vėl bus rengiami tiesioginiai renginiai — tiek skaitmeniniai, tiek gyvi pasirodymai ant podiumo.
Kopenhagos mados savaitės fizinių renginių metu savo kolekcijas pristatys šio sezono „Zalando“ tvarumo apdovanojimo finalininkai, Jungtinėje Karalystėje įsikūrę prekių ženklai „Mother of Pearl“ ir „Teatum Jones“ bei Danijos prekių ženklas „Nikolaj Storm“.
Visus tris pasirodymus mados gerbėjai gali stebėti apsilankę „Zalando Greenhouse“.
Nugalėtojas bus paskelbtas gyvai rugpjūčio 12 d., ketvirtadienį, 3.00 val. CET laiku, renginį bus galima stebėti gyvai virtualiame platformoje“ „Zalando Greenhouse“.
„Zalando“ rinkodaros skyriaus viceprezidentė Natalie Wills teigia: „Nepaprastai džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su Kopenhagos mados savaite dar vieną sezoną ir pasitelkti „Zalando“ tvarumo apdovanojimą kaip būdą atkreipti dėmesį į prekių ženklus, siekiančius tvariau vykdyti veiklą visose mūsų pramonės srityse. Atsižvelgdami į šiandieninę situaciją, kai keliavimui kyla nemažai kliūčių, labai džiaugiamės galėdami mados gerbėjams suteikti galimybę patirti mados savaitę, kad ir kokiame pasaulio kampelyje jie jie būtų — organizuojame renginius fizinėje vietoje Kopenhagoje ir transliuojame juos virtualiame platformoje „Zalando Greenhouse“. „Zalando“ misija yra skatinti mados pramonę siūlyti daugiau tvarių gaminių ir palaikyti juos gaminančius prekių ženklus. Dalyvaudama mados savaitėje tokiu hibridiniu būdu „Zalando“ plečia savo klientų galimybių ribas ir siūlo išties novatoriškus būdus domėtis tvaria mada tiek internetu, tiek gyvai.“
„Zalando Greenhouse“ mados entuziastams iš viso pasaulio suteikia galimybę virtualiai dalyvauti 2021 m. Kopenhagos mados savaitėje — jie tai daryti gali naudodamiesi telefonu, planšetiniu kompiuteriu arba nešiojamuoju kompiuteriu.
Internetinės erdvės dizainas sukurtas įkvėpimo semiantis iš fizinės vietos Kopenhagoje — Skuespilhuset København — kurioje vyks finalininkų pasirodymai.
„Zalando“ tvarumo apdovanojimo finalininkai vartotojams papasakos, kas juos įkvėpė sukurti savo kolekcijas — „Zalando Greenhouse“ bus galima išgirsti jų istorijas ir pasakojimus apie pasiryžimą siekti tvarumo.
Skaitmeniniame platformoje „Zalando Greenhouse“ lankytojai galės persikelti į tikrą mados oazę — virtuali erdvė bus padalinta į specialius kambarius, skirtus kiekvienam „Zalando“ tvarumo apdovanojimo finalininkui: „Mother of Pearl“, „Nikolaj Storm“ ir „Teatum Jones“, taip pat bus erdvė, skirta gyvoms mados pasirodymų transliacijoms ir sektoriaus atstovų diskusijoms.
Sektoriaus atstovų diskusijų metu bus aptariamos tokios pramonei aktualios temos kaip tvarumas, įvairovė ir integracija, dalyvaus žinomi įvairių mados pasaulio sričių atstovai.
Ši įtraukianti patirtis yra žingsnis į naujovišką mados kolekcijų pristatymą, ji atspindi tai, kaip naujos technologijos įkvepia ir skatina pramonę siekti tvaresnės ateities.
„Zalando“ tvarumo apdovanojimo tikslas yra skatinti prekių ženklus to ieškoti dizaino bei gamybos būdų alternatyvų, taip prisidedant prie tvaresnės ateities.
Šis apdovanojimas taip pat yra „Zalando“ tvarumo strategijos do.MORE dalis — tai galimybė „Zalando“ pasitelkti savo platformą siekiant palengvinti įvairių pramonės sričių bendradarbiavimą ir atkreipti dėmesį į prekių ženklus, kurie vadovaujasi ta pačia vizija.
Komisijos nariai kruopščiai vertina kiekvieno prekių ženklo tvarumo strategiją, įskaitant kolekcijas ir pasiryžimą siekti pažangos tvarumo srityje.
„Zalando“ tvarumo apdovanojimo laimėtojas gaus piniginį 20 000 eurų prizą ir galimybę bendradarbiauti su „Zalando“ kuriant išskirtinę kolekciją, kurios kūrimo metu bus toliau ieškoma tvarių dizaino sprendimų medžiagų, gamybos procesų, techninių sprendimų ir produktų atsekamumo srityse.
Kad dar labiau padėtų nugalėjusiam prekių ženklui augti, „Zalando“ pasirūpins, kad didelė dalis Kopenhagos mados savaitėje pristatytos kolekcijos būtų prieinama jos daugiau kaip 45 milijonams klientų 23 Europos rinkose.
Apie „Zalando“
„Zalando“ yra Europoje pirmaujanti mados ir stiliaus prekybos platforma. 2008 m. Berlyne įkurta įmonė veikia 20 šalių ir turi apie 45 milijonus aktyvių klientų dvidešimt trijose rinkose, kuriems siūlo drabužius, avalynę, aksesuarus ir kitas stiliaus prekes.
„Zalando“ turi visapusiškiausią mados asortimentą Europoje, pradedant pasaulinio garso prekių ženklais ir baigiant vietiniais gamintojais. Čia vartotojai interaktyviai ir novatoriškai patenkins visus su mada susijusius lūkesčius ir pasisems įkvėpimo.
Kaip madingiausia Europos technologijų įmonė, mes sunkiai dirbame ieškodami skaitmeninių sprendimų kiekvienam mados kelionės aspektui: savo klientams, partneriams ir kiekvienam vertingam žaidėjui „Zalando“ istorijoje.
Mūsų vizija yra tapti pirmu pasirinkimu ir traukos tašku mados vartotojams, kurios bendras poveikis aplinkai – žmonėms ir planetai – būtų teigiamas.