Lietuvės kuriamos kokteilinės suknelės rado kelią į užsienio rinką: „Puošiu mylinčias subtilų seksualumą“

2021 m. rugpjūčio 4 d. 13:44
Prabangių kokteilinių suknelių prekės ženklas „Nomi Fame“ pristato naują kolekciją.
Daugiau nuotraukų (15)
Joje – minimalizmu, subtiliu seksualumu ir elegancija dvelkiantys drabužiai.
„Mano drabužiai yra skirti stiprioms moterims, kurios gyvenime yra lyderės“, – sako prekės ženklo įkūrėja ir dizainerė Raimonda Trump.
Rudenį prekės ženklas švęs vienerių metų gimtadienį.
Jo įkūrėja džiaugiasi – vos pasirodžiusi antroji kolekcija „Timeless“ sulaukė pasisekimo.
Tiesa, R.Trump darbais labiau žavisi užsienietės nei lietuvės.
Minimalizmu dvelkiančią ir išskirtine kokybe pasižyminčią kūrybą pamėgo Didžiosios Britanijos ir JAV gyventojos.
„Nieko nesitikėdama užsiregistravau keliose tarptautinėse pardavimų platformose.
Mano kūrybą iš karto pastebėjo neprovokatyvaus, tačiau kartu ir subtiliai seksualaus, sofistikuoto stiliaus, švarių linijų mylėtojos. Tokį stilių ypač vertina išsilavinusios britės ir amerikietės.
Klientės atsiunčia nuotraukų, kuriose vilki mano drabužiais. Dažniausiai juos renkasi svarbioms vakarienėms, šeimos susitikimams, žirgų lenktynėms ar teminiams vakarams.
Smagu, kad užsienietėms pasipuošti nereikia kelių progų per metus. Jos nori gražiai atrodyti ir tada, kai pasikviečia draugų vakarienės. Jaučiu, kad atradau savo nišą“,– pasakoja R.Trump.
Naująją kolekciją įamžino fotografė Marina Klevas.
Pasirinkta vieta – rusų dramos teatro kavinės balkonas. Iš jo atsiveria vaizdas į laikui nepavaldžią senamiesčio architektūrą, juntamas nostalgijos prieskonis.
Prie tokios architektūros dera ir subtilus drabužių dizainas.
Kolekcijoje vyrauja klasikinės spalvos: raudona, juoda, balta.
Pasirinkusios baltos spalvos drabužį moterys gali taip pasipuošti net į savo vestuves.
R.Trump pastebi, kad pandemija pakeitė nuotakų poreikius.
Kuklios ceremonijos diktuoja ir norą atrodyti ne per daug puošniai, tačiau kartu ir stilingai.
Šios kolekcijos puošmena – palmių rašto audinio drabužiai.
Jie itin patiks išskirtinio, unikalaus stiliaus mylėtojoms.
„Šią žiemą ištekėjau. Pati susikūriau vestuvinę suknelę. Kadangi vestuvės vyko egzotiškoje šalyje, paplūdimyje, norėjau korseto ir lengvo audinio sijono. Suknelė buvo pasiūta per savaitę. Man mano įvaizdis labai patiko, nenorėčiau nieko keisti“, – sako R.Trump.
Kūrėja pasakoja, kad vos pradėjusi galvoti apie savo prekės ženklą, jau žinojo, kokiai moteriai bus skirti drabužiai.
Tai – geras pajamas gaunanti savo srities specialistė, galinti sau leisti prabangos prekes.
Jai patinka itin moteriški, seksualumu dvelkiantys drabužiai.
Tiek pirmoje, tiek antroje kolekcijoje vyrauja moteriškas stilius, klasikiniai siluetai. Didelis dėmesys skirtas suknelėms, kolekcijoje taip pat keli kostiumėliai, kombinezonai, korseto ir kelnių duetas.
„Mano kuriamus drabužius vertina tos moterys, kurios mėgsta puoštis. Seksualus ir moteriškas įvaizdis – tai, kaip jos siekia atrodyti. Ypač didelį dėmesį skiriu drabužio vidui. Būtent detalėse ir slypi kokybė, kurios reikalauju iš siuvėjų. Nesiorientuoju į masinę gamybą, drabužio vertę kuriu atsižvelgdama į mažiausias smulkmenas. Nepriekaištinga kokybė ir yra prekės ženklo išskirtinumas. Nors mano gaminiai kainuoja kur kas mažiau, tačiau įkvėpimo semiuosi iš tokių prekės ženklų kaip „Armani“ ar „Chanel“. Vadovaujuosi tiesa, kad visada reikia lygiuotis į geriausius. Dabar į priekį veda mintys plėstis, sukurti švarkų, rankinių ir paltų kolekciją“, – šypsosi dizainerė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.