Šįkart prabangos prekės ženklas rinkosi provokuojantį įvaizdį: modeliai vilkėjo juodos ir baltos spalvų apdarais, tinklinėmis pėdkelnėmis, plunksnomis ir kutais.
Mados namų kūrybinės direktorės, dizainerio Karlo Lagerfeldo (1933–2019) įpėdinės Virginie Viard (59 m.) kolekcija buvo pristatyta Provanse, tiksliau, garsioje šio Prancūzijos pietryčiuose, prie Viduržemio jūros, įsikūrusio regiono vietoje.
Moteris savo kūrinius parodė ne, kaip būtų galima tikėtis, šioje šalies dalyje vešančiuose vynuogynuose ar levandų laukuose – tūkstančius kainuojantys apdarai buvo demonstruojami buvusiame karjere, žinomame šviesų pavadinimu.
Apie karjerus dizainerei pakuždėjo prancūzų poeto, tapytojo ir filmų kūrėjo Jeano Cocteau (1889–1963) septintąjį praėjusio šimtmečio dešimtmetį sukurtas mokslinės fantastikos filmas „Orfėjo testamentas“ – ši juosta ir įkvėpė visą kolekciją.
„Kai vėl apsilankiau karjere, supratau, kad naujosios kolekcijos rūbai turi būti stiprūs, juodi ir balti.
Bet juk galėjome kolekciją pristatyti ir Jordanijoje, senoviniame Petros mieste, ir Egipte...
Vis dėlto šios vietos nebūtų padėjusios sukurti tokio modernaus įspūdžio“, – sakė V.Viard.
Pats J.Cocteau ir mados namų įkūrėja Gabrielle Bonheur Chanel (1883–1971) buvo artimi bičiuliai.
1925-ųjų birželį poetas dizainerei laiške rašė: „Anot Pablo Picasso, esate viena reikšmingiausių Europos moterų. Ir aš su juo visiškai sutinku.
Jūsų kuriami drabužiai kelia paprastumo jausmą. Jūsų darbuose santūrumo ir elegancijos vertybės gretinamos su laisvės ir linksmumo aspektais.
Tai yra vertybės, kuriomis grindžiama tikroji Prancūzijos kultūra!“