Panašu, kad per Milano mados savaitę į 2021-ųjų rudenį ir žiemą buvo pažvelgta ne tik estetiškai, bet ir praktiškai.
Skirtingai nei Niujorko ir Londono mados savaitėse, čia karaliavo ne lietpalčiai, o purūs padidinto dydžio paltai, kailiniai ir prie jų derančios tokios pat šiltos kepurės.
Prekės ženklas „Oof Wear“ pakylą iškeitė į sniego pusnis. Kolekcijos pristatymo nuotraukose modeliai pozavo kalnų papėdėje, rankose jie laikė slides, pačiūžas.
„Alabama Musa“ apdarus pristatė kiek aristokratiškesnėje aplinkoje, prekės ženklo pasididžiavimas – dirbtiniai kailiai – šildė apsinuoginusios manekenės kūną.
„Red Valentino“ grožį perteikė dar subtiliau – pasitelkė nespalvotą fotografiją. Su kolekcijoje pristatytais drabužiais lauke šaltuoju metų laiku bus galima pasirodyti nebent Italijos pietuose, tačiau ir šis prekės ženklas išlaikė Milane pamėgtą daugiasluoksniškumą. Daug puošnumo iš pirmo žvilgsnio kasdienio stiliaus rūbams suteikė tiulis, kaspinai, permatomi audiniai.
Na, o „Moschino“ kolekcijų pristatymo konkurentais liko... tik jie patys. Naujausi jų darbai vėl pristatyti filmo pavidalu. Buvo visko – ir safario, ir buvusios JAV pirmosios ponios, mados ikonos Jacqueline Kennedy (1929–1994) stiliaus apdarų, vienas modelis net persirengė žaisminga pantera!
Tokiu būdu mados namai pagerbė jų įkūrėjo Franco Moschino (1950–1994) atminimą – legenda mėgo madą sugretinti su teatru, o rinkodaroje pasitelkti humorą.
Parengė: A.Mačiulytė.