Mokslus sostinės „Airhub“ pilotų rengimo centre moteris pradėjo, kai Lietuvoje jau buvo kalbama apie netrukus vėl užsidarysiančias šalių sienas. Piloto uniformą Indrė pasimatavo spalį ir nuo tada kas rytą sinoptikų prognozes stebi jau visai kitomis akimis. „Jei orai tinkami skrydžiui, sulaukti žinutės iš instruktoriaus: „Indre, gal šiandien skrendam?“ yra geriausia įmanoma žinia“, – sakė moteris.
I.Kavaliauskaitės artimieji žinią apie naująją jos aistrą sutiko džiugiai, bet iš pradžių nesuprato, kam veikliai moteriai užsikrauti dar vieną naštą.
„Artimieji sakė, kad esu susidėliojusi savo gyvenimą: turiu darbą, rūpinuosi vaikais, namais... Tad tarstelėjo, kad šiek tiek išprotėjau. Bet kai jie pamatė, kiek tai man teikia džiaugsmo, klausimų nebekilo“, – pasakojo Indrė.
Prie lėktuvo vairalazdės moteriai yra tekę sėdėti ir anksčiau, dar nepradėjus lankyti kursų piloto licencijai gauti. „Prieš pradedant mokytis vyko parodomasis skrydis, tuo metu galėjau pavaldyti lėktuvą.
Išbandyti tokį skrydį lydint instruktoriui ir pajusti, ką reiškia skristi, gali daugelis“, – pasakojo būsimoji pilotė ir pridūrė, kad buvimas ore jai kelia nepakartojamus jausmus.
„Turbūt nuo pirmos sekundės pajudėjus lėktuvui aš tiksliai žinojau, kad noriu tai daryti ne kartą“, – sakė Indrė.
Dėl koronaviruso pandemijos pilotavimo mokslai daugiausia vyksta nuotoliniu būdu, jų trukmė – nuo pusės iki daugiau nei vienų metų.
Viskas priklauso nuo paties studento iniciatyvos. Norint gauti privačią piloto licenciją, ore reikia praleisti daugiau nei 45 valandas ir išsilaikyti devynis teorijos egzaminus. Tačiau I.Kavaliauskaitės iššūkiai nė kiek nestabdo.
Mokslai namuose jai netapo kliūtimi, atvirkščiai – atvėrė daugiau galimybių, leido produktyviai panaudoti laisvas valandas.
„Tai buvo geriausias mano 2020-aisiais priimtas sprendimas, šiuos metus iš katastrofiškų pavertęs išskirtiniais.
Visuomet ieškau saviraiškos ir svajonių įgyvendinimo galimybių. Mokslui namuose skiriu tikrai nemažai laiko, nes šiam procesui reikia daug pastangų, noro ir valios, tad stengiuosi atsakingai žiūrėti į kiekvieną užduotį, pareigingai ir stropiai mokytis“, – teigė jau 10 nusileidimų atlikusi TV laidų vedėja.
Gavus privataus piloto licenciją galima siekti tapti komercinių lėktuvų pilote. I.Kavaliauskaitė sparnų nuleisti neketina: „Dabar sakau, kad visko reikia siekti mažais žingsneliais, bet manau, jog ties šia licencija sustoti nenorėsiu.“