This site uses cookies to ensure that we deliver you the best user experience. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. For more information please see our COOKIE POLICY.

Natalija Bunkė atšaukė vestuves ir visas santaupas investavo į naują verslą

Pranešimas spaudai

 Natalija Bunkė.
 Edgaras Eidėjus ir Natalija Bunkė.
 Natalija Bunkė ėmėsi naujo verslo.
 Natalija Bunkė ėmėsi naujo verslo.
 Natalija Bunkė ėmėsi naujo verslo.
 Natalija Bunkė ėmėsi naujo verslo.
 Natalija Bunkė ėmėsi naujo verslo.
 Natalija Bunkė ėmėsi naujo verslo.
 Natalija Bunkė ėmėsi naujo verslo.
 Natalija Bunkė ėmėsi naujo verslo.

Krantinas Lietuvoje bene labiausiai smogė pramogų pasaulio atstovams. Ne išimtis ir viena populiariausių dainininkių – Natalija Bunkė.

Žinoma moteris atvira, kad dėl pandemijos ji neteko pagrindinio savo darbo – koncertų. Be to, privalėjo atšaukti pradėtas planuoti vestuves, o visas šeimos santaupas investavo į verslą, kuris šiandien stebina kiekvieną, užsukantį į jos elektroninę parduotuvę homedecorbynb.lt. N. Bunkė dalinasi savo sukurto verslo puse, apie kurią iki šiol žinojo tik artimiausi jos aplinkos žmonės.

„Verslumo gyslelė menyje yra nuo mažų dienų. Nepaisant to, kad esu scenos žmogus ir ji man reikalinga kaip oras, aš jau nuo mažų dienų žinau, ką reiškia uždirbti pinigus pačiais žemiškiausiais būdais. Daugelis sako, kad aš tiesiog esu sėkminga ir man viskas gaunasi be jokių papildomų pastangų.

Paneigsiu šį mitą. Man niekada niekas nenešė visko ant sidabrinio padėklo. Visi mano verslai gimdavo tada, kai man būdavo sunkiausias gyvenimo periodas. Dabar, kai situacija visame pasaulyje nenuspėjama, kai nežinai, kada vėl galėsi rengti savo mylimus koncertus gimė ir mano elektroninė namų dekoro parduotuvė“, – atvirauja N. Bunkė.

Garsi moteris prisipažįsta, kad įkurti elektroninę parduotuvę svarstė ilgai. Ją labai palaikė ir sužadėtinis Edgaras Eidėjus, kuris yra atsakingas už visą techninę parduotuvės veiklą:

„Mes esame išties gera komanda. Edgaras tvarko elektroninę parduotuvę, aš rūpinuosi prekių kūrybą, estetiniu vaizdu, stengiuosi maksimaliai kruopščiai atrinkti prekes.

Svarbiausias dalykas, kad pirkėjui užsisakius prekę ir ją gavus jis patirtų džiaugsmą. Tarkim, kurdama savo vardo žvakes aš galėjau jas gaminti kiekybei. Sukurti dailią, kvepiančią žvakę naudojant kuo pigesnes žaliavas, kreipdama dėmesį tik į savo piniginę ir visai pamiršti vartotoją.

Bet aš taip negaliu. Aš noriu parduoti tik patį kokybiškiausią produktą, sukurtą taip, kad jis būtų naudingas, kad žmogus namuose užsidegęs mano žvakę, galvotų apie mane pozityviai ir norėtų grįžti.“

N. Bunkei namų interjero dekoravimas nėra svetimas. Prieš kelis metus garsi moteris pradėjo kurti gėlių kompozicijas, kurios susilaukė didžiulio susidomėjimo. Jos elektroninė parduotuvė šiuo metų orientuota būtent į namų jaukumui ir dokorui skirtus daiktus.

Namų kvapai, žvakės, gėlių puokštės ar kalėdinės dekoracijos sulaukia milžiniško susidomėjimo ir tai tik dalis namams siūlomų prekių:

„Aš pati daug metų ieškojau pačių stilingiausių namų detalių, daugelį jų sukūriau pati. Savo parduotuvėje aš siūlau jau išmėgintas ir patikrintas prekes. Dar vienas labai svarbus dalykas – prekės pakuotė.

Mano siūlomos prekės pakuojamos į itin kokybiškas pakuotes, tam, kad nereiktų leisti papildomų pinigų jas dovanojant, jos jau paruoštos dovanoti. O dėžutes vėliau galima panaudoti namie esantiems smulkiems daiktams saugoti. Aš praktiška moteris, tad stengiuosi, kad ir mano asortimentą pasirinkę pirkėjai gautų maksimalią naudą.

Natalija Bunkė socialiniuose tinkluose dažnai sulaukia klausimo – nuo ko pradėti norint sukurti savo verslą. Dainininkė sako, kad visuomet atsako vieną ir ta patį – viskas prasideda nuo idėjos. Tačiau tiems, kurie nusiteikę rimtai ir nori sekti jos pėdomis, ji siūlo rimtai pagalvoti:

„Jeigu turite tikrai unikalią idėją, jums pasiseks bet kuriuo atveju. Tačiau jei norite konkuruoti su jau esamais verslais, teks pasistengti ir idėti kur kas daugiau jėgų nei įsivaizduojate. Mums mūsų elektroninė parduotuvė kainavo nemažai investicijų. Mes atsisakėme pirkti naują automobilį, sudėjome visas santaupas, bet tai tik finansinė pusė.“

Pasak dainininkės, ji nesistengia imituoti verslo ir tik naudotis savo žinomu vardu, dėl didesnių pardavimų, anot jos, tokie verslai greitai žlunga:

„Aš žinau daug pavyzdžių, kai žmogus nekuria verslo ir yra naudojamas tik jo vardas. Visi tokie verslai dažnai nepasiteisina. Aš viską kuriu savo rankomis. Visas mūsų laikas, savaitgaliai, romantiškos vakarienės ar tiesiog laikas namie žiūrint filmą praleidžiamas sandelyje pakuojant siuntas, kuriant naujas prekes.

Naivu tikėtis, kad tiesiog sėdėsi prie kompiuterio, atsakinėsi į žinutes ir turėsi porą žmonių, kurie viską darys už tave. Tikriausiai čia ir yra mano sėkmės paslaptis – aš viską darau savo rankomis.

Jei kuriu puokštes – jos autorinės, jei pakuoju prekę, aš ją supakuoju taip, kad su ja nebūtų gėda nueiti ir pasveikinti draugą. Dabar mes didžiąją laiko dalį praleidžiame namuose, mes norime, kad tas laikas būtų praleistas kokybiškai, jaukiai.

Žinoma, mes dar esame naujokai šiame versle ir kartais gali pasitaikyti įvairių klaidų iš kurių mokomės“, – sakė Natalija.