Jau ne pirmą kartą žiūrovus be amo paliekantis „Moschino“ šįkart juos privertė visai sustingti. 2021-ųjų pavasario ir vasaros drabužiai buvo sumažinti keliasdešimt kartų ir pritaikyti lėlėms.
Prekės ženklo kūrybos vadovas Jeremy Scottas viską apgalvojo iki menkiausių smulkmenų – marionečių pasirodymą „stebėjo“ „British Vogue“ vyriausiasis redaktorius Edwardas Enninfulas ir net įtakingiausia figūra mados pasaulyje laikoma garsioji Anna Wintour.
Į šou „atvykusios“ damos, kaip ir įprasta gyvuose pasirodymuose, iš rankinių traukė mobiliuosius telefonus! J.Scottas save pavaizdavo pasipuošusį karūna ir marškinėliais su užrašu „Aš nekalbu itališkai, bet kalbu „Moschino“.
Ir visai nesvarbu, kad dizaineris užaugo Jungtinėse Valstijose, – apie šį šou jis atsiliepė su tikrų tikriausiu pasididžiavimu. „Man be galo patiko dirbti su marionetėmis ir šiuo kolekcijos pristatymu. Bet pasiilgau darbo su tikrais modeliais, tikros publikos skleidžiamos energijos. Tikiuosi, kad greitai viskas pasikeis“, – vylėsi jis.
„Versace“ šiltojo sezono kolekciją pristatė tarp jūros dugne meniškai nugulusių griuvėsių. Italų mados karaliaus braižas nepasikeitė – netrūko ryškiaspalvių apdarų ir seksualumo.
Drabužių pristatyme suspindėjo buvusi aktoriaus Bradley Cooperio mylimoji modelis Irina Shayk. Prie jūrų žvaigždėmis puoštos jos suknelės buvo derinama madinga šlapių, prigludusių plaukų šukuosena.
Paryžiaus mados savaitėje pasirodę „Kenzo“ daug dėmesio skyrė socialinio atstumo temai. Vietoj kaukių buvo panaudoti įspūdingi galvos apdangalai su tinklu. Pastarieji ne tik buvo derinami prie modelių aprangos, bet ir panaudoti kaip itin originalus vientisas drabužis.