Vietoj įprastų šou šįkart buvo pasitelktos technologijos. Be žiūrovų arba jiems sėdint vienas nuo kito saugiu atstumu mados namai kūrinius rodė gyvų transliacijų metu, filmavo vaizdo klipus, ruošė fotosesijas. Įdomu tai, kad daugelis kūrėjų nepanoro likti tuščiose ankštose salėse ir savo darbus pristatė gryname ore.
Štai mados namai „Burberry“ nutarė atsigręžti į mišką. Medžių paunksnėje buvo pristatytos kelios britų mados milžino apdarų linijos. Kaip tapo įprasta, kolekcijoje karaliavo įvairaus stiliaus „Burberry“ lietpalčiai, buvo pademonstruotos ir plikos rankos bei pečiai.
Spalvų paletė šįkart buvo itin kontrastinga: pastelinėmis žemės spalvomis garsėjantis prekės ženklas nusidažė ryškiai mėlyna, apelsinų spalvomis, britiška estetika neapsiėjo ir be dryžių.
Niujorke įsikūrusio Taivane gimusio dizainerio Jasono Wu kompasas parodė kitą geografinę zoną, tačiau kolekcija dėl to tikrai netapo prastesnė. Egzotiškame džiunglių fone modeliai žengė pasipuošę spalvingais drabužiais.
Pastarieji kiek priminė atostogoms pasirenkamus saugius variantus – nebuvo itin įmantrūs. Kolekcijoje vyravo įprasto kirpimo, lengvai krintantys, mažai besiglamžantys ir daugiausia laisvi drabužiai. Čia akcentu tapo skrybėlės su virvute.
Parengė: Agnė Mačiulytė.