Kokteilinės aprangos kūrėja Raimonda Trump nori suteikti moterims pasitikėjimo savimi ir įkvėpti besąlygiškai pamilti savo kūną bei sielą.
Šie drabužiai skirti stipriai, žaviai, nepriklausomai ir nebijančiai pabrėžti savo moteriškumo moteriai. Dėl to pirmoji prekės ženklo kolekcija pavadinta „Empowered“ (liet. įgalinta).
„Norėjau savo linija įgalinti moteris jaustis savimi pasitikinčiomis, stipriomis ir šarmingomis. Mano prekės ženklas skirtas moteriai, kuri vertina kokybę, prabangų paprastumą ir eleganciją“, – sako dizainerė.
Į madą – iš deimantų spindesio
Estetikai ir grožiui neabejinga drabužių kūrėja į madą žengė iš prabangos pasaulio – dirbo su deimantinių papuošalų gamyba ir prekyba. „Įdomiausia dalis man būdavo pagal kliento pageidavimus įgyvendinti individualų dizainą ir pamatyti rezultatą. Dirbdama jau puoselėjau viltį, kad kada nors turėsiu verslą, kuriame galėsiu įgyvendinti savo idėjas. Vaizdiniai, neišėję man iš iš galvos, buvo suknelės“, – pasakoja R. Trump.
Būsima kokteilinės aprangos kūrėja pradėjo piešti eskizus ir galiausiai apsisprendė, kad reikia imtis veiksmų. R. Trump pradėjo mokytis drabužių konstravimo ir modeliavimo, susipažino su audinių savybėmis. Tai išmokus jau galėjo eiti į praktinę dalį – siuvimą. Nors žinojo, kad pati niekada nesiūs, norėjo išmanyti visą siuvimo technologiją.
„Gyvenime man didesnę reikšmę turi ne mada, o stilius. Šiandien nebesukuriama kažkas ypatingai naujo. Pridedant aktualių interpretacijų, sugrąžinama tai, kas jau buvo. Mados industrijai keičiantis kosminiu greičiu, tai, kas madinga šiandien, rytoj jau nebebus madinga. Mada man reiškia laisvę rengtis taip, kaip mums atrodo gražu ir dera su mūsų asmenybe. Mada praeina, o stilius išlieka“, – įsitikinusi R. Trump.
Dėmesys klasikai, moteriškumui ir kokybei
Iš kitų prekės ženklų R. Trump kūryba išsiskiria tuo, kad ji lieka ištikima klasikai ir, nepaisydama mados vėjų, moteriškas linijas pabrėžiančioms formoms. Daugiausia dėmesio R. Trump skyrė drabužių kokybei. Jai buvo itin svarbu tinkamai parinkti audiniai, sukirpimas, konstrukcijų ištobulinimas ir apdirbimas.
„Drabužis turėjo būti gražus ne tik išorėje, bet ir viduje. Tai daug ką pasako apie kokybę, kuri, žinoma, kainuoja. Tačiau tam aš tikrai netaupiau“, – sako kūrėja.
Dabartinė situacija pasaulyje R. Trump paskatino kitaip pažvelgti į vartotojiškumą, greitąją madą ir daugiau investuoti į kokybiškus daiktus – principas „mažiau yra daugiau“ visada laimi. Tuo principu moteris vadovaujasi kurdama ir savo stilių – pirkdama mažiau, bet kokybiškesnius daiktus.
„Taip pat reikia nepamiršti, kad dėvint kokybiškus daiktus, atrodome geriau. O kai geriau atrodome, labiau pasitikime savimi. Net kūno kalba pasikeičia. Viskas susiję!“ – šypsosi kūrėja.
Pataria nebijoti sintetinių audinių
R. Trump kuriama kokteilinė apranga skirta prabangiems vakarėliams, pasisėdėjimams restoranuose, šventėms. Pagal tai atrinkti ir audiniai – didžiąją dalį jų sudaro sintetiniai. Sintetinių pluoštų audiniai gražiau krenta, mažiau glamžosi ir išlaiko formą. O tai labai svarbu norint atrodyti gerai vakaro metu.
„Pasipuošusios žvaigždės raudonu kilimu žengia vilkėdamos sintetinių ar dirbtinių pluoštų drabužiais. Ne išimtis ir vestuvinės suknelės. Šiais laikais pramonei ir technologijoms tobulėjant, iš cheminių pluoštų gaminamos medžiagos taip pat labai patobulėjusios. Norėčiau paneigti mitą, kad sintetinis pluoštas yra blogai. Visų pirma, reikia vertinti audinio kokybę ir tikslą, o ne sudėtį“, – pataria dizainerė.
Klasikinės spalvos ir puošnūs siluetai
Visi R. Trump kurti drabužiai yra saikingai puošnūs – prašmatnumo įspūdį kuria audiniai ir drabužių siluetai. Kolekcijoje vyrauja klasikinės, prabanga alsuojančios spalvos: raudona, bordo, juoda, sodriai mėlyna ar pieno. Jas pasirinkusi, nė viena neprašaus pro šalį ir visada atrodys stilingai. Kolekcijoje galima rasti tiek klasikinių korsetinių suknelių, tiek juodą paprastą, tačiau neprastą suknelę. Norinčioms vakaro metu suspindėti skirti įmantraus modelio kombinezonai.
„Šiuo metu mano tikslas yra didinti prekės ženklo žinomumą ir pasitikėjimą juo. Labai džiaugčiausi, jei Lietuvoje po metų ar kelerių mano prekės ženklas jau būtų atpažįstamas ir vertinamas lietuvių moterų kaip kuriantis kokybišką madą. Taip pat labai norėčiau, kad ženklas būtų siejamas ne tik su kokybe, bet ir stiprios, žavios moters įvaizdžiu. Apie tai aš daug kalbu savo asmeninėje instagramo paskyroje. Apsiriboti Lietuva būtų per siaura, nes internetas suteikia platesnes galimybes. Šiuo metu ieškau platformų, kurios suteiktų galimybes pasiekti didesnę klientų auditoriją“, – apie ateities planus kalba R. Trump.