Rato simbolis turi daugybę prasmių – nauja gyvybė, atsinaujinimas, gyvenimo ratas. Kolekcija pavadinta „In Bloom“ (liet. „Žydėjime“), nes mąsčiau apie atkūrimą, apie dinamišką jaunystę, apie tai, kaip gamta nuolat atkuria save iš naujo, vis augdama ir evoliucionuodama, vis gyva. Vanduo taip pat yra viso to simbolis – naujumo, gaivumo ir apsivalymo. Vandens dėka užgimsta ir auga gyvybė – vanduo yra tai, kas įgalina gamtą žydėti. Visa sukasi ratu.
Kolekcija kryptinga ir išdirbta – viena vizija, viena istorija. Tai „Burberry“ identiteto ir mano paties kūrybos pagrindas. Iš naujo užtvirtinant „Burberry“ kodus – mano „Burberry“ kodus, mūsų DNR“, – sakė „Burberry“ mados namų kūrybos vadovas Riccardo Tisci.
„Burberry“ 2021 m. pavasario – vasaros kolekcija R.Tisci išaukština šių mados namų emblemas ir simbolius – jų charakterį, prigimtį, unikalų britišką DNR, prikeldamas juos naujam gyvenimui ir praturtindamas šiuolaikiška dinamiška energija.
Kartu su pasaulyje pripažinta menininke Anne Imhof Riccardo Tisci sukūrė unikalią šou patirtį – estetikos ir ideologijų bei įtampų tarp nevaldomų įgimtų instinktų ir sutelktos precizijos, tarp taisyklių ir maišto. „Burberry“ visada suteikia laisvę atrasti mums nauja ir nežinoma – šiais laikais tai reiškia naują mąstymo būdą. Naują patirčių erdvę.
„Burberry“ 2021 m. pavasario – vasaros šou R. Tisci tyrinėja mados galią komunikuoti, keisti ir sukelti emociją. Jis pristato modernią mitologiją, šiuolaikinę pasaką vandenyno gelmėse, kur tarp undinės ir ryklio užsimezga meilės istorija, tamsiai romantiška ir netikėta.
Jūra, visada graži, kartais laukinė ir amžinai romantiška, įkvepia kurti drabužius, atspindinčius daugialypį Britanijos vaizdą – tuo pat metu kaimišką ir miestietišką, aprėpiantį ir žemę, ir vandenyną, visada alsuojantį laisve.
Kūrybiška R. Tisci partnerystė su menininke Anne Imhof, garsėjančia novatoriškais ištvermės performansais ir instaliacijomis, įkūnija mados ir meno koliziją. Šis duetas mados šou įsivaizdavo kaip meno performansą: skaitmeniniame pasaulyje gyvenančiai auditorijai skirtas pasirodymas virto instaliacija, tyrinėjančia saviraiškos laisvę – paverčiant fikciją faktais, kai tikra virsta netikra.
Kaip bangoms nekontroliuojamai dūžtant į krantą, taip ir šį performansą sudaro erdvėje judančių figūrų – kūnų, modelių ir atlikėjų kaip vienio – kilimas ir atoslūgis. Ši erdvė – atšiauri, miestietiška aplinka amžinai žydinčiame britiškame kraštovaizdyje. Ji simbolizuoja laukinės, nesugadintos gamtos ir žmogiškosios struktūros simbiozę, šį kartą – susivienijus.
Perspektyvos nuolat keičiasi, požiūrio taškai nagrinėjami iš naujo. „Burberry“ savo 2021 m. pavasario – vasaros kolekciją pirmą kartą pristato platformoje Twitch, tokioms visuomenės veikėjoms kaip Erykah Badu, Rosalía, Steve Lacy ir Bella Hadid bendradarbiaujant su prabangos prekės ženklu ir tiesioginių vaizdo transliacijų paslaugų tiekėjais.
Anne Imhof meno kūrinį papildė jos ilgametės bičiulės, menininkės ir muzikantės Elizos Douglas pasirodymas – jos muzika tapo unikaliu tiesiogiai atliekamu garso takeliu, kviečiančiu patyrinėti išblukusias ribas tarp meno, mados ir tiesioginių pasirodymų.
2021 m. pavasario-vasaros kolekcija – tai dialogas tarp skirtingų pasaulių, susiliejančių į viena, maišančių tai, kas natūralu ir kas madinga, sujungiančių vartotojiškumą su romantika. Moteriški drabužiai atspindi mistinio ir natūralaus pasaulio sugretinimą; stipraus ir švelnaus, kieto ir minkšto. Tai perteikiama elegantiškomis tiulio ir šifono detalėmis, krištolu siuvinėtais tinkleliais, alegoriniais raštais ir meno kūriniais. Vyriška linija įkvėpta tvirtos jūrininkų drabužių elegancijos ir praktiškumo. Gumuota drabužių apdaila, atsparus džinsinis audinys ir Thomas Burberry gabardinas.
Spalvų paletė labai aiški, panardinta į melsvų tonų jūrą, vandenyno panoramą, papildyta „Burberry smėlio atspalviais ir sutvirtinta oranžiniais jūriniais varžtais.
Aksesuaruose ir drabužiuose atsikartoja iš naujosios „Burberry“ rankinės „Pocket Bag“ rankenos pasiskolintas iliuminatoriaus motyvas, atveriantis langus į kitus drabužių sluoksnius.
„Burberry“ DNR istoriškai susijęs su vandeniu – šių mados namų įkūrėjo Thomaso Burberry sukurto pirmojo audinio – gabardino – paskirtis buvo atlaikyti vandenį ir apsaugoti kūną nuo drėgmės. Šiandien „Burberry“ lietpaltis vis dar išlieka šio ženklo simboliu. Pastarąja kolekcija Riccardo Tisci toliau interpretuoja šią ikoną gaiviomis natomis, kaip antai skulptūriškos kilpos ar iškirpimų stilistika.
Pats vanduo simbolizuoja atsinaujinimą, atgimimą, besikeičiančius potvynius ir amžinąjį pavasarį. Šiandien jis taip pat simbolizuoja laisvę – paleidimą, pabėgimą, naujų ir nežinomų erdvių tyrinėjimo džiugesį. Didžios platybės, tolimi horizontai, kuriuose pražysta naujas gyvenimas. 2021 m. pavasariui-vasarai „Burberry“ verčia naują mitologijos, sukurtos moderniais laikais, skyrių.