Industrijoje, kurioje gausu didžių asmenybių, M.Korsas yra viena didžiausių, bet jo ego – nepastebimas. Priešingai, jis – šiltas, turi puikų humoro jausmą ir, regis, visada išlieka pozityvus.
Tai juntama ir ant podiumo, kai modeliai pristato naujausius jo kūrinius. Dar gerokai prieš tai, kai vis garsiau pradėta kalbėti apie kūno kultą, M.Korso kolekcijų pristatymuose žingsniuodavo įvairaus kūno sudėjimo, amžiaus ir rasių manekenės.
Ne apgailėtinai laibos, o laimingos ir sveikos – tokios moterys įkvepia mados genijų.
„Šiandien labiausiai nemėgstu klausimo „Kas yra jūsų mūza?“ Mūza? Jei kurčiau vienai moteriai, mes turėtume problemų! Mano tikslas – priversti kiekvieną moterį jaustis puikiai, nesvarbu, ar jai 85-eri, ar 16-a“, – vos pakėlęs lūpų kampučius šypteli M.Korsas.
Jo vaikystėje nebuvo žaislų, ir visai ne dėl prastos finansinės padėties. Penktojoje aveniu pamatęs klasikinį juodą paltą jis pasakė norintis tokio Kalėdoms.
Šventinis stebuklas įvyko – po žaliaskare egle mažylis Michaelas rado suvyniotą svajonių paltą, kurį jam padovanojo madą dievinusi močiutė.
Aistra paltams išliko ir vėliau, kai dizainerio kūriniai tapo kūrybos vaisiumi, o vėliau ir verslu. Būdamas 11-os tėvų namo rūsyje jis atvėrė pirmąją savo parduotuvę – rankomis dažydavo marškinėlius ir perdarydavo senutėlius džinsus.
Po šešerių metų Michaelas pradėjo dirbti „Lothar’s“ butike Manhatane, o tarp jo klientų buvo tarptautine stiliaus ir kultūros ikona laikyta pirmoji JAV ponia Jacqueline Kennedy, aktorė Goldie Hawn ir dainininkė Diana Ross.
Pardavimų vadybininko poziciją greitai pakeitė mados namų dizainerio kėdė – jaunasis talentas buvo paaukštintas.
1981-aisiais būdamas 22-ejų M.Korsas pristatė pirmąją kolekciją moterims. Nors karjeroje buvo nesėkmių ir entuziazmą galėjęs prislopinti bankrotas, Michaelas nenutolo nuo mados. Užsispyręs jaunuolis ne tik suvaldė finansinę krizę, bet ir pakilo kaip Feniksas iš pelenų.
Sukūręs drabužių liniją už prieinamesnę kainą, jis toliau plėtojo savo prekių ženklą: išleido vyrų drabužių, aksesuarų ir parfumerijos linijas. Pradėjus kurti vyriškus drabužius ir prasidėjo M.Korso šlovės kelias.
Dabar jis – milijardierius, jo mados namus valdo „Capri Holdings“ grupė – ta pati, kuriai priklauso „Jimmy Choo“ ir „Versace“.
Nors galėtų sau leisti nedirbti ir skirti laiko filantropinei veiklai, jo planuose laiko pauzei nėra. „Jei galvočiau apie savo kalendorių, tos mintys mane prikeltų ir naktį. Tad išmokau atsiriboti nuo to ir stengiuosi būti čia, šią akimirką“, – dėstė M.Korsas.
Jo ilgalaikis įdegis ir švelni šypsena sukuria ore tvyrančios ramybės, o ne streso persunktos emocijos būseną.
Nors klausimas apie mūzas galėtų užkirsti kelią tolesniam pokalbiui, M.Korsas padaro iškalbingą pauzę išgirdęs prašymą pasakyti vieną patarimą jaunesniam sau, jei būtų galima atsukti laiką atgal: „Nesusikoncentruok tik į save. Būdamas 22-ejų, 23-ejų aš tiesiog keikiau save dėl visko, nes jaučiausi ne visai tobulas.“
Parengė: Karina Pukaitė.