Fotografuoti mėgstanti mados kūrėja dar studijų laikais dvejus metus mokėsi šio meno paslapčių. O pastaruosius 15 metų jaučiasi esanti greta fotografijos.
Lilija dažniausiai pati renkasi profesionalų darytas nuotraukas, tinkamiausias jos naujų kolekcijų reklamai. Tad šįsyk į viską dizainerė nutarė pažiūrėti kaip į nuotykį, iš kurio nieko nesitikėjo.
„Tiesiog dirbau, ir tiek. Norėjau kolekciją ir nufotografuoti, ir nufilmuoti pati. Jei būtų nepavykę, rezultatų nedėčiau į viešąją erdvę“, – šypsosi L.Larionova ir džiaugiasi puikiu savo darbo rezultatu.
Karantinas žinomai moteriai ne tik sukėlė streso dėl sustojusios veiklos, bet ir atvėrė netikėtų naujų galimybių. Visai neseniai ji į gyvenimą paleido internetinį projektą apie madą, kūrėjus ir gyvenimo būdą.
„Created ID“ platformos idėja kilo iš jau esamos „Mados galerijos“ paskyros. Pagalvojau, kad būtų daug įdomiau tęsti šią veiklą ją praplečiant – kalbėti ne tik apie madą, bet ir gyvenimo būdą, kūrėjus, įdomias parodas, vietas, kuriose norėtųsi apsilankyti, grožio naujienas“, – pasakoja kūrėja, dabar daugiausia laiko skirianti originaliems tekstams ir vizualinei medžiagai rinkti.
Lilija puikiai supranta, kad pasaulį sukausčius COVID-19 pandemijai žmonės apie rūbus galvoja mažiausiai, tačiau sako, kad mada niekada nebuvo pirmo būtinumo dalykas.
Madą ji vadina meno rūšimi, nes tai – ne tik drabužiai.
„Tai yra maža istorija. Tikiu, kad dizainerių kurti rūbai byloja ne tik apsirengimo faktą, bet ir skleidžia tam tikrą energiją. Dėvėti juos galima ne vieną sezoną.
Karantino pradžioje, neslėpsiu, nuotaikos ir pojūčiai buvo kiek sumišę. Ilgai galvojau, ar paleisti filmuotą pristatymą dabar tinkamas laikas, ar kam nors apskritai tai bus įdomu. Tačiau padarėme tai pirmąją karantino sušvelninimo dieną, kai jau ir susirgimų buvo sumažėję, ir nuotaikos jau kiek optimistiškesnės“, – pasakojo L.Larionova.
Reakcijos į savo darytas nuotraukas ir vaizdo įrašą mados kūrėja sulaukė didžiulės: palaikymo iš bičiulių, kolegų, susidomėjimo naujosios kolekcijos drabužiais – iš klienčių.
„Esu tikra, kad grožio, kultūros poreikis neišnyks niekada. Prisiminkime „Titaniką“: juk net laivui skęstant grojo klasikinė muzika. Tai daug ką paaiškina“, – vaizdžiai sulygina jau du dešimtmečius mados pasaulyje besisukanti Lilija.
Visiems kūrėjams dėl koronaviruso išgyvenant gana dramatišką laikotarpį nemažai dizainerių savo pristatymus perkelia į virtualią erdvę ir atsisako tradicinių šou. Drauge su kolega Egidijumi Rainiu daugelį metų mados gurmanams įspūdingus kolekcijų pristatymus rengusi L.Larionova nuleisti rankų neketina ir šiemet.
„Kolekcijos siuvamos. Egidijus savąją jau beveik paruošęs. Vienokiu ar kitokiu būdu stengsimės nenukrypti nuo savo grafiko. Jeigu viskas bus gerai, planuojame kolekcijos pristatymą perkelti į rudenį. Kitas klausimas – kiek svečių galėsime pasikviesti ir kokią vietą renginiui pasirinkti. Kol kas planas – tai padaryti rugsėjo antroje pusėje. O kaip bus, pamatysime. (Šypsosi.)
Mudu su Egidijumi į ateitį žiūrime su atsargiu optimizmu ir stengiamės palaikyti vienas kitą šiuo nepaprastu laikotarpiu“, – optimizmo nestokojo dizainerė.