Ilgus metus manekene dirbanti moteris, turbūt, nė pati nesuskaičiuotų, kiek kartų pasirodė mados savaitėse, garsiausių prekės ženklų reklamose.
Dešimtajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje karjeros viršūnę drauge su Claudia Schiffer (49 m.), Cindy Crawford (53 m.), Carla Bruni-Sarkozy (51 m.) bei Naomi Campbell (49 m.) pasiekusi moteris šį kartą sugebėjimus demonstravo ne kur kitur, o savo kieme.
Podiumą iškeisti į sodą, o, galbūt, ir atrasti naujų talentų, manekenę paskatino karantinas.
H.Christensen nepabijojo pozuoti ant namo stogo, elegantiškas kojas moteris demonstravo greta tvenkinio.
Nors manekenė jau įkopusi į šeštąją dešimtį, reikia pripažinti, kad ji atrodo nepriekaištingai.
Danė yra sakiusi, kad per savo karjerą ji išbandė šimtus grožio priemonių, tačiau ištikima liko savo močiutės šimto metų senumo receptui.
„Močiutė turi švelniausią odą. Ji naudoja tik vandenį, muilą ir kremą „Nivea“, – pasakojo moteris.
Visai neseniai ji sudalyvavo ir „Versace“ šventinėje kampanijoje.
Draugiją jai palaikė ir kartu italų prekės ženklo reklamoje nusifilmavo lietuvis Simonas Phamas.