Panašu, kad Italiją pasiekęs virusas atsiliepė ne tik žmonių sveikatai, bet ir mados šou rengėjams. Štai „Giorgio Armani“ 2020-ųjų rudens ir žiemos kolekcijos pristatymas vyko tuščiame teatre.
Reaguodami į aktualijas garsūs Italijos mados namai nutarė savo kolekciją pademonstruoti internete. Anot prekės ženklo atstovų, taip pasielgta gerbiant valdžios pastangas, sutelktas žmonių sveikatai apsaugoti nacionaliniu mastu.
Gyvai transliuoto 16 minučių trukusio šou pabaigoje pasirodė ir pats Giorgio (85 m.) – nusilenkdamas vyras išreiškė pagarbą internetinei auditorijai.
Ypatingu kolekcijos akcentu tapo aksomas. Ant podiumo pasirodė daug juodai apsirengusių manekenų. Nieko keisto – tamsios spalvos visuomet buvo šaltojo sezono tendencija. Taip pat dėmesio skirta pilkam, žalsvam, melsvam ir purpuriniam atspalviams, nepamiršti buvo Milane šiemet madingi blizgučiai.
Koronavirusas itin neigiamai atsiliepė Kinijos stileivoms. Pavasario pradžioje numatyta Šanchajaus mados savaitė buvo atidėta neribotam laikui. Manoma, kad vasarį vykusius mados renginius praleido mažiausiai 1000 kinų mados žurnalistų, pirkėjų ir dizainerių.
Kadangi kinai mados pasaulyje užima itin svarbią vietą (vartotojai iš Kinijos savo pirkiniams išleidžia daugiausia pinigų pasaulyje), Europos mados prekės ženklų pelnas irgi turėtų kristi.