„Lietuvoje tai – vienas pirmųjų pavyzdžių, kai sportininkų prekės ženklas naudojamas kitose srityse. Tačiau pasaulyje tai nėra naujiena – pernai spartą įsigijusi Danijos trikotažo gamintoja „JBS Textile Group“ sėkmingai bendradarbiauja su Christiano Ronaldo ir atstovauja jo prekės ženklą CR7. Šią sėkmę tikimės pakartoti ir Lietuvoje“, – sakė įmonės direktorius Tomas Tumynas.
„D.MO“ kolekciją sudaro 12 apatinių ir 9 kojinių poros. Gaminiai yra ryškių, akį traukiančių spalvų ir aktyvų gyvenimo būdą atspindinčio dizaino.
„Man svarbi tiek gaminių išvaizda, tiek kokybė, todėl šiai kolekcijai daviau ne tik savo vardą. Kurdamas ją įdėjau savo širdies, o „Sparta“ pasirūpino, kad gaminiai tarnautų ilgai“ „, – sakė D.Motiejūnas.
D.Motiejūnas pats dalyvavo kuriant kolekciją: parinko gaminių spalvas, raštus ir sukirpimą, išbandė jų kokybę.
Gaminiams naudoti aukščiausios kokybės, sertifikuotus verpalai ir pažangios technologijos. Be to, kojinėse papildomai sustiprinta kulno ir pirštų sritis, tai ženkliai prailgina jų dėvėjimo laiką.
Prieš metus įmonę įsigijo nauji akcininkai – Danijos įmonė „JBS Textile Group“. Bendrovė užima ypač didelę apatinio trikotažo rinkos dalį Danijoje ir kitose Skandinavijos šalyse, kur kokybei keliami ypač aukšti reikalavimai.
Naujieji akcininkai perkėlė bendrovės gamybą į naujas, modernias patalpas. Kartu buvo išsaugotos įmonės tradicijos – dauguma ilgamečių darbuotojų toliau tęsia darbą, visiems jiems buvo padidintas atlyginimas ir pagerintos darbo sąlygos.
D.MO kolekcijos gaminius jau galima įsigyti „Pigu.lt“, netrukus ji pasirodys ir didžiosiose Akropolio „Maximose“.