Mažai kas žino, kad pirminę kaukių idėją sugalvojo lietuvių dizainerės. Londono mados savaitėje pasirodžiusios betono papuošalų kūrėja Gerda Liudvinavičiūtė, rankinių dizainerė Ingrida Jasinskė ir kartu su ja dirbanti rinkodaros specialistė Rūta Petrauskaitė kaukes derino su apranga ir papuošalais.
Moterų įvaizdis sulaukė didžiulio užsienio žiniasklaidos dėmesio, vėliau šiuo stiliaus akcentu dabinosi ir kiti mados savaitės svečiai. Vis dėlto kaukes lietuvaitės užsidėjo neatsitiktinai. Pasak jų, tokiu būdu jos norėjo meniškai išreikšti pasaulyje aktualias naujienas.
Nors „Tommy Hilfiger“ 2020–2021-ųjų rudens ir žiemos kolekcijos pristatyme kaukių nebuvo, gatvės stiliaus tendencijų čia buvo per akis.
Ikoniškos popkultūros bei Amerikos paveldo įkvėptas prekės ženklas kuria laisvalaikiui skirtą aprangą. „Tommy Hilfiger“ atviras bendradarbiavimui. Kartu su lenktynininku Lewisu Hamiltonu prekės ženklas pristatė jau ketvirtąją kolekciją.
Taip pat buvo pristatyti „TommyXLewisXH.E.R“ darbai, prie kurių kūrimo prisidėjo ne tik sportininkas, bet ir „Grammy“ apdovanota dainininkė H.E.R.
„Burberry“ vyriausiąjį dizainerį Riccardo Tisci įkvėpė ne jaunystė, o savo jaunystės miesto ilgesys. Vyriškų ir moteriškų apdarų šaltajam sezonui skirta kolekcija buvo pavadinta „Memories“ („Prisiminimai“), joje buvo galima aptikti užuominų apie vietas, kuriose dizaineriui teko lankytis pirmaisiais karjeros metais.
Veidrodiniu podiumu žengiantys manekenai pademonstravo klasikinius lietpalčius, kostiumus, laisvo kirpimo paltus. Jie buvo derinami su šiuolaikiškais siluetais, raštais, audiniais.
Čia atsispindėjo ir Londono mados savaitėje aktuali ekologijos tematika. Šou metu buvo imtasi priemonių siekiant sumažinti anglies dvideginio išsiskyrimą į aplinką.