Grožio pusryčiuose – žinomos šalies moterys

2020 m. vasario 19 d. 14:53
Trečiadienio rytą kviestinės viešnios rinkosi į Lietuvoje ką tik pasirodžiusio prekės ženklo pristatymą. Pristatyti naujienų specialiai į renginį iš Ispanijos atvyko prekės ženklo atstovė Laura Ribera Orts, o oficialių kosmetikos platintojų Lietuvoje atstovė Aušra Vareikienė aptarė rinkos tendencijas.
Daugiau nuotraukų (21)
„Dabartiniai vartotojai yra ne tik išsilavinę, nuolatos turintys priėjimą prie informacijos, bet ir ypatingai reiklūs.
Šiais laikais vartotojai ieško prekės ženklų, kurie atneša naujovių ir leidžia patirti unikalią patirtį, tuo pat metu išlaikant aukščiausius kokybės ir efektyvumo standartus.
Norint sudominti klientą ir pasiūlyti jo poreikius atitinkantį produktą dabar nebeužtenka vien kokybiškų ingredientų ar gražios pakuotės.
Būtent dėl to mes stengiamės suteikti vartotojams išskirtinę, unikalią patirtį per prekės ženklo istoriją, unikalias tekstūras, individualius odos poreikius atitinkančius sprendimus“, – teigė prekės ženklo atstovė.
„Pastebime, kad Lietuvoje ir pasaulyje vis labiau įsitvirtina natūralaus grožio kultas, moterys pradeda vis daugiau investuoti ne į dekoratyvinę, bet odos priežiūros kosmetiką.
Ypatingai pastebimas dermatologinių kūno ir veido priežiūros priemonių augimas, per pastaruosius metus šis segmentas mūsų tinkle sudarė daugiau nei 60% pardavimų.
Dar viena ryški pastarųjų metų tendencija – vartotojai nori individualaus dėmesio ir profesionalios specialistų konsultacijos, todėl kosmetikai pirkti vis dažniau renkasi ne grožio parduotuves, o vaistines.
Taip pat jaučiamas universalios, visiems odos tipams tinkamų ir visai šeimai skirtų produktų rinkos augimas.
Kalbant apie konkrečius produktus, juntamas vartotojų poreikis priemonėms, kurios apsaugo ne tik nuo keksmingų saulės spindulių, bet ir aplinkos taršos, mėlynųjų kompiuterių, telefonų ir planšečių ekranų.
Džiaugiamės galėdami Lietuvos vartotojams pasiūlyti naują, kokybiškos, visai šeimai pritaikytos dermatologinės kosmetikos liniją „Skintsugi“.
Ji puikiai atitinka šiuolaikiško, aktyvaus, nuolat skubančio ir daug keliaujančio vartotojo poreikius“, – rinkos tendencijas aptarė grožio vaistinių vadovė Aušra Vareikienė.
Susipažinti su naujienomis atvyko dainininkė Anžela Adomovič, vizažistė Deimantė Kazėnaitė, verslininkė Dovilė Urbanaitė, nuomonės formuotojos Inga Žuolytė, Kamilė Kanapeckaitė, Viktorija Šaulytė ir kitos grožiui neabejingos Lietuvos moterys.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.