Už įspūdingą sumą parduodamas legendinis „Tiffany & Co“

2020 m. sausio 31 d. 13:53
Prekės ženklas „Tiffany & Co“ ryžosi pokyčiams. XIX a. įkurtą įmonę nusipirko vienas didžiausių pasaulio verslo junginių „LVMH Moet Hennesy“. Viliamasi, kad šis žingsnis išskirtinėms ir į turkio atspalvio dėžutes pakuojamoms prekėms padės pasiekti tokių pat aukštumų, į kurias kadaise „Tiffany“ iškėlė garsus Blake’o Edwardso režisuotas filmas.
Daugiau nuotraukų (3)
Viskas prasidėjo tuomet, kai ūkanota septintojo dešimtmečio Niujorko gatve atlėkė geltonas taksi automobilis. Fone skambant dainos „Moon River“ („Mėnulio upė“) melodijai iš jo išlipo ilga tamsia suknele pasidabinusi dama. Moters žvilgsnis sustojo ties „Tiffany & Co“ iškaba.
Juodomis pirštinaitėmis pasipuošusi moteris iš popierinio maišelio išsitraukė prancūzišką ragelį ir godžiai apžiūrinėjo papuošalų parduotuvės vitrinoje besipuikuojančias grožybes. Tai – legendinio filmo „Pusryčiai pas Tifanį“ pradžia.
Kino juosta, kurioje pagrindinį vaidmenį atliko Audrey Hepburn, padarė didžiulę įtaką amerikiečių prekės ženklo apyvartai. Ką jau kalbėti apie smulkutės aktorės įkūnytą personažę Holly Golightly, kuri jau beveik šešias dešimtis metų laikoma moteriškumo įsikūnijimu.
Kiek vėliau prekės ženklo pavadinimas nuskambėjo ir „Eagles“ dainoje. Roko grupės hite „Hotel California“ („Viešbutis „Kalifornija“) nuskamba tokie žodžiai: „Jos mintis sujaukė „Tiffany“.“ Dainoje kalbama apie moterį, kurios galvą dažnai apsuka meilė prabangai, – visai kaip elegantiškajai Holly.
Filmo premjera įvyko 1961-ųjų spalio 5-ąją, o sutartis su „LVMH Moet Hennesy“ pasirašyta 2019-ųjų spalio 25-ąją. Vienas žinomiausių sužadėtuvių žiedų gamintojų buvo nupirktas už įspūdingą sumą – daugiau nei 14 mlrd. eurų. Tiesa, iš pradžių buvo siūlyta kiek mažesnė, 13 mlrd. eurų, suma, tačiau „Tiffany & Co“ nesutiko.
„LVMH Moet Hennesy“ priklauso garsiausi prekės ženklai – „Christian Dior“, „Chanel“, „Gucci“, „Givenchy“... Taip pat devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje įkurtam konglomeratui priklauso žymūs vyno ir stipriųjų gėrimų, kvepalų ir kosmetikos priemonių gamintojai, viešbučių tinklas. Iškalbingi ir konglomerato pasiekimai – oficialios jo svetainės duomenimis, per pirmus devynis 2019-ųjų mėnesius „LVMH Moet Hennesy“ uždirbo daugiau nei 34 mlrd. eurų.
Pasak konglomerato vadovo Bernard’o Arnault (70 m.), „Tiffany & Co“ į gausią šeimą priimamas išskėstomis rankomis.
„Šiam prekės ženklui jaučiame didžiulę pagarbą ir žavimės juo. Tikimės jį plėtoti su tokiu pat atsidavimu kaip ir kitus prekės ženklus. Tikimės, kad „Tiffany & Co“ ir toliau klestės šimtmečius“, – sakė turtingiausias Europos žmogus.
Manoma, kad prisijungimas padės išplėsti įmonės juvelyrikos dirbinių skyrių.
„Prekės ženklas „LVMH Moet Hennesy“ naudingas dėl jo patrauklumo globaliniu lygmeniu. „Tiffany & Co“ konglomeratui turėtų suteikti dar daugiau prabangos, be to, prekės ženklas turi platesnę vartotojų auditoriją, lyginant su taip pat „LVMH Moet Hennesy“ priklausančiu „Bulgari“, kuris brangenybes pardavinėja kur kas didesnėmis kainomis. Apskritai papuošalai yra mažiausiai susidomėjimo prabangos sektoriuje turinti prekė“, – teigė Škotijos karališkojo banko analitikas Rogerio Fujimori.
„LVMH Moet Hennesy“ konkurentas „Capri Holdings Limited“ tokiais pasiekimais pasigirti negali. Jam priklauso „Michael Kors“, „Jimmy Choo“ ir „Versace“. Pastarąjį prekės ženklą konglomeratas įsigijo už 2 mlrd. eurų.
parduoda^InstantTiffany
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.