Apranga, neturinti sezono
Po šiuo prekiniu ženklu slepiasi rankų darbo drabužiai, kurie išsiskiria kokybiškais audiniais bei savitais, netradiciniais, tačiau išbaigtais siluetais:
„Kūryba yra mano aistra ir pašaukimas, tačiau ją pristatyti noriu drąsiai ir nestandartiškai, išsiskirti skoningu, nematytu marketingu“, – sako naujo prekės ženklo kūrėja Neringa Bagdonavičienė, specialiai šiai fotosesijai Zofijai pasiuvusi kontraversiškus derinius.
Transseksualiam modeliui tokia patirtis labai ypatinga
Nors ir transseksualei Zofijai Palentai fotosesija nebuvo pirma, tačiau labai svarbi kaip Lietuvos pilietei – pirmą kartą lietuviškam prekės ženklui atstovaujančio modelio nuotraukos bus matomos visoje gimtojoje šalyje.
Anksčiau, 2019-aisiais, transseksualus modelis Londone pristatinėjo apatinio trikotažo kolekciją, sukurtą translytėms moterimis, o po šio pristatymo išgarsėjo ir Jungtinėse Amerikos Valstijose – jos nuotraukos atsidūrė The New York Times puslapiuose.
Zofija sako, kad nors patirties su modelių darbu turėjo užsienyje, gavusi pasiūlymą dirbti su lietuvių komanda labai jaudinosi ir nepasitikėjo savimi, tačiau bendradarbiavimas su profesionalais jai buvo labai ypatingas.
„Buvau parskraidinta į Lietuvą, apgyvendinta Vilniaus centre esančiuose apartamentuose, o mano įvaizdžiu ir nuotraukomis rūpinosi žinomiausi savo srities Lietuvos meistrai. Pamačiau save visiškai kitokią – moterišką, fatališką, elegantišką“, – savo įspūdžiais dalinosi modelis.