Paryžiaus Didieji rūmai ir vėl pakeitė savo pavidalą. Šį kartą tradicinė „Chanel“ kolekcijų pristatymo vieta tapo pačios Coco apartamentais. Atkurti erdvės autentiškumą – sukurti laiptus, kuriais kadaise vaikščiojo pirmieji C.Chanel modeliai ir veidrodžius, kurių dėka dizainerė galėjo slapta stebėti jų pasirodymą, Virginie padėjo ne bet kas, o „Oskarą“ pelniusi režisierė Sofia Coppola. Pastaroji režisavo tokius garsius filmus, kaip „Marija Antuanetė“ bei „Lemtinga pagunda“.
„Chanel“ mados prezidentas Bruno Pavlovsky sakė, jog paskutiniosios V.Viard kolekcijos pristatymas tapo tikru pareiškimu. „Anksčiau ji buvo mados namų kūrybos direktoriaus K.Lagerfedo pašonėje, dabar ji čia tapo svarbiausia. Virginie tikrai užima naująsias pareigas, tai – gera žinia prekės ženklui“, – teigė jis. Tačiau tik šia kolekcija V.Vard sėkmė neapsibrėžia. Gegužę jos pristatyti drabužiai šluote šluojami iš lentynų.
„Nežinau, ar pirkėjai gali pamatyti, kad šią kolekciją kūrė ne Karlas, o Virginie, tačiau esu įsitikinęs, jog jie mato tai, kas jiems patinka“, – tęsė B.Pavlovsky. Tendenciją kolekciją pristatyti ne mados savaičių metu „Chanel“ propaguoja jau seniai, mados namų pavyzdžiu seka ir kiti garsūs prekės ženklai.
Štai, neseniai Majamyje įvyko „Dior“ vyriškų apdarų kolekcijos pristatymas, tačiau jis buvo gerokai kuklesnis, nei prancūzų šou. Naujausioje kolekcijoje rūbų iš tvido, žinoma, pasitaikė, tačiau daugiausia ant podiumo karaliavo lengvai krentantys šilko audiniai. Juodos ir baltos spalvų kontrastas irgi užėmė reikšmingą vietą, bet taip pat daug dėmesio buvo skiriama šviesiems atspalviams. Akį ypač traukė manekenes puošę papuošalai: jų veidus bei rankas dabino auksas, sidabras ir C.Chanel išgirtieji perlai.