Kolekcijas stebėti rinkosi dešimtys žinomų veidų, kurie domisi naujomis madomis ar sukasi vestuvių versle.
Pirmose eilėse sėdėjo žurnalistas Edvardas Žičkus, stilistė Viktorija Šaulytė, leidėja Elena Puidokaitė, kirpėjas ir dizaineris Kęstas Rimdžius, komunikacijos specialistė Julija Žižė, stilistas Joringis Šatas, vestuvių planuotoja Laura Vagonė, verslininkė Inga Stumbrienė ir dar daugelis kitų.
Šou pradėjo 16-tus kūrybos metus skaičiuojanti, viena žinomiausių vestuvinių suknelių kūrėjų Viktorija Jakučinskaitė su savo mados namai „Tiulio fėja“. Jos kolekcijoje sumažėjo gipiūrų, nėrinių, gėlių raštų, kuriuos ji taip mėgo pastaraisiais metais.
Nuotakos, einančios podiumu, lyg plazdėjo – kolekcijoje gausu šifono, kuris yra labai lengvas, permatomas audinys ir sukuria dinamiškumo įspūdį. Žinoma, visus labiausiai pavergė ir aplodismentų sulaukė pati mažiausia šou manekenė – Viktorijos Siegel metų ir 8 mėnesių dukra Nicole.
Mados namų „Vamp“ dizaineris Arvydas Videika pristatė turbūt brangiausiai kainavusią kolekciją, kurios kaštus iškėlė ypatingi audiniai ir rankų darbo dekoras: specialiai pagal užsakymą Portugalijoje buvo metalizuojamos gėlės, o Mikado šilko audinys atvežtas iš Komo ežero pakrantėje įsikūrusio vieno seniausių Italijos fabrikų, ploniausi nėriniai – iš Prancūzijos. Pati kolekcija kaip visuomet išsiskyrė precizišku kruopštumu, tobulai tinkančiomis suknelėmis.
Jau antri metai, kuomet A.Videika kolekcijose nebijo spalvų – drąsioms nuotakoms siūlo rinktis ryškesnį įvaizdį, o ieškančioms romantikos panardina į begalę šilko organzos.
Dizainerė Inga Miltienienė pristatė savo naują prekės ženklą „Morta“ ir kitokio stiliaus sukneles nei įprastai. Kolekcijoje dominuoja didesnės apimties rankovės, gilios iškirptės ir blizgūs audiniai. Visos kolekcijos suknelės yra vienetinės, išskirtinės ir nei viena neliko nepastebėta, todėl tai puikus pasirinkimas šiuolaikinėms, drąsioms ir savimi pasitikinčioms moterims.
Šiemet „D’dress“ ir DIVA salonai, kaip žinomiausių vestuvių mados ženklų atstovai, parodė šių pasaulinio garso vestuvinių suknelių prekinių ženklų kolekcijas: „Crystal design“, „Eva Lenden“, „Milla Nova“, „Lorenzo Rossi“, „Anna Sposa“, „Oksana Mukha“.
„Mūsų tikslas akcentuoti ir supažindinti Lietuvos nuotakas su tendencijomis, kurios vyrauja didžiausiuose ir prabangiausiuose vestuvinių suknelių namuose nuo Niujorko iki Paryžiaus“, – teigia salono atstovės Diana Šimkevičienė, Agnė Martinkėnė ir Tatjana Lavrinovič, kuri taip pat sužibėjo ant podiumo ir demonstravo finalinį modelį.
Šių ženklų diktuojamos vestuvių mados tendencijos pasižymi nuo itin drąsių, permatomų, siluetinių suknelių, šleifų ir sijonų iš tulio, kurie kirpti asimetriškais kraštais iki gausiai puoštų, pūstų karališkų suknelių.
Renginio metu taip pat buvo pristatyta 12- toji Aidos Kapočiūtės vestuvinių suknelių kolekcija. Dizainerė liko ištikima savitam braižui, griežtumo ir trapumo pusiausvyros ieškojimui. Savito silueto suknelių detalės apgalvotos iki mažiausių smulkmenų. Dominavo drąsios formos, aukšti skeltukai bei ilgi, plazdantys šleifai. Dizainerė teigia:
„Norėjau įprasminti šiuolaikinę moterį (nuotaką). Ji užsispyrusi, žino ko nori ir to siekia.“ Kolekcijos modeliai taip pat atspindėjo ir pagrindines ateinančio sezono tendencijas: asimetriją, gilias iškirptes, didelius kaspinus, dramatiškas rankoves.
Raimonda Silė pristatė kolekciją „Akvarelė“, kurią vienijo vieno stiliaus rankų darbo siuvinėjimai bei jų spalva, dominavo mėlynos spalvos ornamentai. Daugeliui į akis krito nuotakoms pasiūlyti šortai, kurie yra pakankamai nestandartiški kalbant apie vestuvinę madą, bet ieškančioms kažko netradicinio – tikrai patiks.
Visoje kolekcijoje apskritai buvo labai daug skirtingų kirpimų: nuo klasikinio „saulės kliošo“, kimono iki nestandartinių 2 metrų ilgio rankovių, kelių metrų apsiausto, asimetriško, vienos rankovės suknelės silueto ar švarko tipo apykaklių.
Agnė Deveikytė savo kolekciją pavadino „Įnoringoji“ ir ji išties buvo labai kontrastinga ir karališka. Joje nebuvo klasikinių, vestuvinių suknelių rinkoje įprastų suknelių, o pristatyti modeliai buvo labiau įkvėpti vakarinių suknelių ar „ready to wear“ stiliaus siluetų.
Kolekcijoje daug raukinių, pūstų rankovių, skeltukų, permatomas lengvas audinys derinamas su lygiu arba kietesniu pieno baltumo audiniu. Podiumu ėjusios manekenės demonstravo nuo lengvų elegantiškų pabrežiančių figūrą iki laisvų dramatiškų, karališkų siluetų ir apimčių.
Viską vainikavo finalinė tiulio suknelė, kuri lengvai vilnijo per podiumą, nes jos apačiai sutraukti sunaudota net 252 metrai ilgio tiulio audinio. Kolekcijai dar daugiau prabangos ir puošnumo suteikia perlų aksesuarai.
„Nauja proginė-vestuvinė kolekcija „Laimės rūmai 2020“ – tai mano jaudinamai gražių potyrių, keliaujant po tekančios saulės šalį, visuma.
Kurdama stengiausi perteikti bent dalį man giliai į širdį sugulusios Japonijos kultūros, tad naujoji kolekcija yra pilna mano akimis fiksuotų vaizdų, sugertų kvapų ir ten patirtų istorijų“, – apie savo naujausią kolekciją pasakoja mados namų „REDA Couture“ įkūrėja ir dizainerė Reda Budvilaitienė.
Ant podiumo pristatyta jausminga ir tuo pačiu stulbinamą gyvastį demonstruojanti vestuvinė kolekcija, kuri skirta ne tik nuotakoms, bet ir visoms prie šios ypatingos dienos prisiliečiančioms moterims. Kolekcija atskleidė ir pabrėžė moters subtilumą, todėl kaip niekad daug dėmesio skirta švarioms linijoms, pastelinėms spalvoms, standiems audiniams.
„Kiekviename rūbo dizaine slypi istorija, mano pačios patyrimai ir unikalus Japonijos kultūros aidas. Kviečiu visas į jums svarbią šventę puoštis savitai ir novatoriškai“, – teigė R.Budvilaitienė. Redos kurtas sukneles demonstravo dažnai užsienio dizaineriuose mėgiamas modelis Giedrė Minkevičiūtė ir buvusi „Lietuvos ryto“ šokėja „Agla Pine“ Eglė Andreikaitė.
Madų pasaulyje debiutuojanti dizainerė Saulė Budaitė-Petrašiūnienė stebino netradiciniais sprendimais, nes, kaip ji pati teigia, kolekcija skirta netradicinei nuotakai, kuri galbūt net nenori atrodyti, kaip nuotaka. Finalinę kolekcijos suknelę demonstravo neįgaliojo vežimėlyje sėdinti manekenė, kuri tik dar kartą pabrėžė, kad įspūdinga nuotaka, nebūtinai turi vilkėti pūsta suknele ir pleventi nėriniais.
Diana Nevedomskytė naująją kolekciją pavadino „Šilkas“, nes, kaip galima spėti, kūrinius vienijantis audinys – lengvas ir natūralus šilkas, iš kurio kuriamos romantiškos, rodos, skrendančios suknelės nuo baltų iki švelniai melsvų, rausvų spalvų.
Dizainerę Paulą Poderytę įkvėpė jos vyro DJ Sezzy gimtoji Turkija, kur jie šią vasarą susituokė. „Labai tikiuosi, kad kolekcija paliko užburiantį įspūdį. Besiplaikstantis šilkas, lengvas tiulis, padėjo modeliams tarsi plaukti podiumu.
Norėjosi lengvumo ir prabangos viename. Kolekcijoje svarbiausias dėmesys dekorui ir bendram modelių įvaizdžiui“, – po pristatymo teigė kūrėja. Finalinį kolekcijos modelį demostravo „Mrs Lithuania Globe 2019“ laimėtoja Grėtė Brokienė.
Turbūt vienas žinomiausių vestuvinės mados kūrėjų, dizaineris Egidijus Rainys dar prieš šou šypsojosi, kad jam tenka sunkiausia užduotis – pasiūlyti kažką naujo, bet tuo pačiu nenuvilti ištikimiausių gerbėjų, kurie vis dar tikisi rasti jį išgarsinusių romantiškų modelių.
„2020 kolekcija – prieš tai buvusių kolekcijų tęstinumas papildytas platesne stilistine amplitude: parodžiau tiek švarių, minimalistinių, tiek pompastiškų ir teatrališkų suknelių“, – sėkme džiaugėsi dizaineris.
Vakaro kuliminacija „Madam pareis vėliau“ kūrėjas Liutauras Salasevičius, kuris kasmet stebina netradiciniais sprendimais, dažnai gotiškais motyvais, šįkart savo kolekcijoje pristatė vien tik trumpas vestuvines sukneles ir itin netikėtais aksesuarais.
„Jei manęs paklaustų ką rinktis – kas gražu ar įdomu, aš visada esu už įdomius sprendimus“, – šypteli Liutauras. Nors gotiškų detalių nebuvo, užtat netrūko daugybės grandinių, modelių su pravertais auskarais įvairiose veido vietose, apyrankėmis ne tik ant rankų, bet ir ant kojų, gėlėmis dekoruotų batų.