Sukurti šių metų kolekciją dizainerį įkvėpė romantizmo epocha, tad joje atsiskleidžia laisvės troškimas. Egidijus pasakoja, jog kurdamas apdarus šįsyk rėmėsi realaus ir susikurto idealaus pasaulių priešprieša bei naudojosi revoliucinėmis idėjomis, būdingoms romantizmo epochai.
Pati kolekcija – paremta individualumu, eklektika ir yra dvilypė: joje apstu tiek minimalizmo, tiek maksimalizmo: mažų, lakoniškų detalių bei itin masyvių.
Spalvų paletė – nuo švarios baltos iki tikro spalvų sprogimo, o dominuoja – „karalienė“ raudona, kuri jau ne vieną šimtmetį yra tikras moteriško vitališkumo simbolis. Būtent šešios šios spalvos suknelės ir išeksponuotos pirmame prekybos centro „Europa“ aukšte.
Sodriai raudonos suknelės manekenus papuošė ne veltui – tai tarptautinės kampanijos „Go red for women“, kuri Lietuvoje „pakrikštyta“ „Raudonos suknelės“ vardu, dalis.
2012 metais Lietuvos širdies asociacija, bendradarbiaudama su Pasauline Širdies Federacija, prisijungė prie projekto ir nuo tada skleidžia žinutę apie moterų širdies bei kraujagyslių ligų problematiką ir jų prevenciją. Jau visai netrukus, birželio 8 d., kampaniją vainikuos iškilmingas finalinis GALA vakaras.
Tarptautiniu kampanijos simboliu raudona suknelė pasirinkta ne be priežasties – tai universalus moterų sveikatos, gyvybės bei dinamiškumo simbolis, o šiuo atveju, tai ir raudonas aliarmo signalas.
Pasirodo, jog Lietuvoje, palyginti su senosiomis Europos valstybėmis, nuo širdies ir kraujagyslių ligų miršta du kartus daugiau moterų, tad pirmasis žingsnis norint apsaugoti jas ir sumažinti riziką – informuoti apie šią grėsmę sveikatai bei mokyti, kad imtis priemonių reikia jau nuo pat jaunystės.
Moterims kuriantis Egidijus pasakoja, jog labai myli savo klientes bei džiaugiasi, jog jo kuriamos suknelės padeda atskleisti damų žavesį, tačiau tikina, kad visgi svarbiausia ne išorinis grožis, o sveikata ir ragina visas moteris nepaskęsti kasdieniuose reikaluose, reguliariai tikrintis bei priminti mamai, dukrai, kolegei ar artimai draugei padaryti tą patį.